الزام استفاده از ماسک در هواپیماها در آمریکا برداشته شد

به گزارش سی نیوز، به نقل از رویترز، دادگاهی در فلوریدای آمریکا اعلام کرد که ابلاغیه دولت آمریکا در ملزم کردن شرکت‌های هواپیمایی به استفاده از ماسک برای مسافران در پروازها غیرقانونی بوده و بنابراین دیگر الزامی برای استفاده از ماسک در پروازها در آمریکا وجود ندارد.

شرکت‌های هواپیمایی هم از این حکم قضایی استقبال کرده و می‌گویند دیگر نیازی به استفاده از ماسک توسط مسافران نیست. به عنوان مثال شرکت هواپیمایی آلاسکا ایرلانیز گفته طی دو سال گذشته زدن ماسک در پروازها اجباری بود و شما بدون ماسک نمی‌توانستید وارد هواپیما شوید اما از امروز زدن ماسک در هواپیماها اختیاری است، ما از این که می‌توانیم دوباره صورت مسافران را‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینیم خوشحال هستیم. شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز نیز اعلام کرده که مسافران و کارمندان ما دیگر الزامی به استفاده از ماسک در فرودگاه‌ها و پروازهای داخلی ندارند.

شرکت هواپیمایی دلتا ایرلاینز هم گفته که از امروز زدن ماسک برای تمام کارمندان، خدمه پرواز و مسافران در داخل فرودگاه‌های آمریکا و پروازها اختیاری است. این شرکت می‌گوید بیماری کرونا دیگر به یک بیماری فصلی معمولی تبدیل شده و ما خوشحالیم که الزام استفاده از ماسک برداشته شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.