ارتقای بهره‌وری بخش ریلی با استفاده از مجموعه‌های دانش بنیان

به گزارش سی نیوز، سیدعلیرضا حسینی طباطبایی اظهار کرد: از آنجا که شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، مجموعه‌ای دانش بنیان حداقل در حوزه IT محسوب می‌شود باید بیش از پیش به اعداد و ارقام توجه شده تا با ابتکار و نوآوری بتوان کارهای جدیدتر و بهتری انجام داد.

وی با اشاره به اینکه مبانی مقایسه‌ای را باید یکسان کرد، افزود: با این اقدام می‌توانیم به سمت بهبود حرکت کرده و رشد بهتری داشته باشیم.

وی بیان کرد: با تحلیل‌های آماری و مراجعه به اعداد و ارقام، صندلی‌های آزاد در قطارها باید احصا شده و برای آن برنامه‌ریزی مطلوبی در جهت افزایش ضریب اشغال کرد.

وی تاکید کرد: برای مقایسه آمارها در خروجی نظرسنجی‌ها، باید به اهمیت رضایت مشتری بیشتر توجه شود.

بختیاری مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا نیز با قدردانی از زحمات همکاران در بخش‌های مختلف برای ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز 1401، توضیحاتی در خصوص گزارش عملکرد رجا در سفرهای نوروزی برای معاون اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی و مدیرعامل هگتا از اقدامات و چالش‌های موجود ارائه کرد.

مصطفی سوری، معاون اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: به نوبه خود و از طرف رئیس سازمان تأمین اجتماعی از زحمات همه دست‌اندرکاران در شرکت حمل و نقل ریلی رجا به دلیل ایجاد سفر ایمن و مطلوب برای هموطنان تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: با فروکش کردن شیوع ویروس کرونا شاهد افزایش سفرها در نوروز 1401 بودیم که با گزارش و آمارهای ارائه شده از اهم اقدامات صورت گرفته در این شرکت خوشبختانه رشد و اتفاقات خوبی را شاهد بودیم که این نتیجه حاصل زحمات همه عزیزان در رجا است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.