توزیع یکهزار و ۹۰۰ حلقه لاستیک ناوگان سنگین در خراسان شمالی

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: امسال یکهزار و ۹۰۰ حلقه لاستیک با نرخ دولتی میان رانندگان حمل و نقل عمومی ناوگان سنگین استان توزیع شده است.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ، سعید سبحانی اظهار داشت: رانندگان باتوجه به پیمایش ناوگان و محاسبه سامانه، لاستیک دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه لاستیک ها با ارز دولتی تهیه و عرضه شده است گفت: این محصول با برندها و سایز های مختلف و نرخ ها متفاوت در اختیار قرار گرفته است.

وی درباره برنامه امسال برای توزیع لاستیک میان رانندگان گفت: تا زمانی که لاستیک دولتی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تامین شود سازمان راهداری نسبت به توزیع آن دربین مالکان ناوگان از طریق انجمنهای رانندگان وسامانه توزیع لاستیک راهداری اقدام می کند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با توقف توزیع لاستیک دولتی، شاهد افزایش قیمت این محصول در بازار خواهیم بود که این امر مشکلاتی را برای مالکان ایجاد می کند.

سبحانی افزود: تمامی مالکان ناوگان متقاضی لاستیک هستند اما سامانه برمبنای پیمایش و در صورت تامین لاستیک توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت لاستیک را تخصیص خواهد داد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: هر دستگاه ناوگان سنگین و نیمه سنگین استان از ابتدای طرح تاکنون بطور میانگین ۹ حلقه لاستیک دریافت کرده است.

تعداد کل ناوگان باری خراسان شمالی چهار هزار و ۲۷۰ دستگاه با میانگین سنی ۱۵.۸ سال است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.