توانمندسازی منابع انسانی اولویت اصلی ماست/ آموزش، سرمایه گذاری برای پیشرفت است

 

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا ، فرمانده یگان حفاظت منابع شیلات گلستان با اشاره به ضرورت آموزش به منابع انسانی، گفت: توانمند سازی منابع انسانی یکی از اولویت های اصلی ما در مجموعه است.

سرهنگ دوم ابوالفضل تمسکنی در حاشیه نشست آموزشی «آشنایی با روش های اعلام وضعیت اضطراری در دریا» با اشاره به اینکه برگزاری این دوره با هدف کمک رسانی به یگان حفاظت منابع شیلات به منظور مقابله با حوادث دریایی خواهد بود، اظهار کرد: ما باید به سمت توانمندسازی منابع اسنانی خود برویم زیرا امروز منابع انسانی یکی از مهمترین ارکان توسعه هستند.

وی با بیان اینکه این دوره با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی استان گلستان برگزار می شود، افزود: تعداد 20 نفر از پرسنل یگان حفاظت شیلات استان گلستان در این دوره آموزشی کاربردی شرکت کردند.

فرمانده یگان حفاظت منابع شیلات با تاکید بر اینکه شرکت کنندگان در این دوره آموزشی اطلاعات لازم در خصوص دریانوردی و توانایی کسب مهارت های لازم در برخورد با حوادث دریایی ، کمک رسانی و اجرای بهینه مانورها و عملیات ها را خواهند کرد، ادامه داد: این مهم می تواند به آمادگی کامل یگان حفاظت در مواقع ضروری کمک شایانی کند.

تمسکنی مدت زمان این دوره را یک روزه اعلام کرد و گفت: این دوره در سالن جلسات اداره کل شیلات استان گلستان برگزار خواهد شد که امیدواریم خروجی آن را در بهبود عملکرد یگان حفاظت منابع شیلات استان شاهد باشیم.

وی آموزش را نوعی سرمایه گذاری برای بهره وری بالا در آینده دانست و تصریح کرد: هر گاه در حوزه آموزش ورود کرده ایم نتایج درخشان و اثربخشی را در حوزه های مختلف به دست آورده ایم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.