تسریع ترخیص کالا با پرداخت به موقع حقوق رانندگان کامیون

 

یک مقام مسئول گفت: پرداخت به موقع حقوق رانندگان باعث می‌شود که سرعت ترخیص کالا افزایش یابد.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: وضعیت ترخیص کالاها بسیار مطلوب خواهد شد، اما به شرطی که بخش خصوصی بتواند حقوق رانندگان را به موقع در این بخش پرداخت کند. از ابتدای امسال تا به امروز در یکی از اصلی‌ترین بنادر کشور بیش از ۵.۵ میلیون تن کالای کشاورزی جابه جا کرده ایم که شامل چغندر، ذرت، تره بار وصیفی جات است.

دغاغله بیان کرد: روزانه ۲هزار و ۵۰۰ تا ۲هزار و ۶۰۰ دستگاه کامیون تنها از پایانه بندر امام خمینی (ره) اقدام به جابه جایی کالا از جمله کالای اساسی می‌کنند.

مدیرکل دفتر حمل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تاکید بر اینکه صاحبان کالای دولتی باید در این مرحله نسبت به ایجاد مطلوبیت برای رانندگان از جمله تقویت امکانات بارگیری و کاهش معطلی رانندگان فراهم کند، افزود: باید صاحبان کالا نسبت تخلیه کالای خود در مقاصد تسریع کنند و برای پرداخت به موقع کرایه رانندگان اقدام عملی و فوری داشته باشند تا این مشکلات که به طور مداوم در بازدید مسئولان از سوی رانندگان اعلام می‌شود به حداقل رسیده و فرآیند حمل تسریع شود.

دغاغله توضیح داد: در حال حاضر فرآیند حمل کالای اساسی در کشور مناسب است، اما به شرطی که تعداد ناوگان و راننده و حقوق دستمزد آن‌ها تامین شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.