تخصیص ۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خط‌آهن قزوین-رشت

 

وزیر راه و شهرسازی از تخصیص ۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خط دوم راه‌آهن قزوین- رشت خبر داد.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، رستم قاسمی در حاشیه بازدید از ایستگاه راه آهن زنجان،‌ اظهار کرد: رییس‌جمهوری با پرداخت 800 میلیارد تومان برای تکمیل خط دوم راه‌آهن قزوین- رشت موافقت کرد که اعتبار اعلام شده تخصیص می‌یابد.

وی همچنین با اشاره به تخصیص 1500 میلیارد تومان اعتبار به بخش حمل‌ونقل زنجان افزود: با توجه به سفر آقای رییس جمهور به استان، این اعتبار برای تکمیل راه‌های استان زنجان پیش‌بینی شده که به زودی تخصیص پیدا کرده و کار شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: 1500 میلیارد تومان برای پوشش کل راه‌های استان زنجان کافی نیست، اما بخش قابل توجهی از این راه‌ها را پوشش می‌دهد. در سال‌های آینده نیز اعتبار بیشتری را برای استان پیش‌بینی می‌کنیم و ان شاءالله در دو تا سه سال آینده تمام گذرگاه‌ها و راه‌های استان زنجان تبدیل بزرگراه می‌شود.

قاسمی به بخش مسکن استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: امروز در استان زنجان با توجه به مسکن روستایی در حال احداث توسط بنیاد مسکن، آنچه پیشتر عملیات اجرایی آن آغاز شده و آنچه امروز آغاز شد، بیش از 20 هزار واحد مسکونی در قالب سهمیه استان از دو میلیون واحد مسکونی فاز اول نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و می‌توان گفت استان زنجان در این طرح پیشتاز بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.