مرور رده
آخرین خبر
ضرورت تغییر نام سازمان بنادر و دریانوردی چیست ؟
معاون امور زیربنایی سازمان بنادر گفت: صراحت قانون درباره متولی بودن این سازمان بر بنادر و سواحل کافی نیست که سبب شده تا سازمان های مختلف در امر سواحل ورود کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر ، نورالدین علی آبادی درباره چرایی تلاش برای تغییر نام…
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...
امضای تفاهمنامه همکاری جهاددانشگاهی یزد با شرکت ملی نفتکش ایران
سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و شرکت ملی نفتکش ایران در راستای استفاده بهیمنه از تواناییهای علمی و آموزشی طرفین و همکاری مشترک در زمینههای مورد نیاز تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.
به گزارش ایسنا، این قرارداد به منظور ایجاد و…
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...
امضای قرارداد ۳۵ ساله انحصاری بین بنادر ابوظبی و فجیره
بنادر ابوظبی (ADP) یک توافق نامۀ انحصاری ۳۵ ساله با هدف توسعه، مدیریت و انجام عملیات اپراتوری در بندر فجیره امضا کردند که به موجب آن ترمینالهای فجیره به عنوان بخش تابعۀ ADP را تأسیس و خدمات موجود گروه در بندر خلیفه و زاید را کامل کنند. بر…
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...
تمجيد از نقشآفرینی قابل توجه ایران در مباحث آیمو
در دیدار هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمد راستاد با "کی تاک لیم"، دبیر کل سازمان بین المللی دریانوردی، در پاسخ به دعوت مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، دبیر کل آیمو ضمن تاکید مجدد بر نقش آفرینی قابل توجه، مهم و مثبت جمهوری اسلامی…
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...
مدیرعامل شرکت کشتیرانی: بعد از برجام کشتیهای ایرانی مانعی برای تردد ندارند
در حالی که از کشتیرانی به عنوان یکی از نمودهای بارز تاثیر برجام بر وضعیت ایران یاد میشود، مدیرعامل کشتیرانی در این باره میگوید: پس از برجام کشتیهای ایرانی هیچ مانعی برای تردد در دنیا ندارند.
به گزارش ایسنا، محمد سعیدی در بازدیدی که…
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...
چطور شناورهای خود را در برابرحملات سایبری ایمن کنیم
نسخۀ جدید راهبردهای امنیتی برای مقابله با حملات سایبری در شناورها با همکاری مشترک گروههای مختلف صنعت کشتیرانی و به رهبری بیمکو منتشر شد که شامل اطلاعاتی در زمینۀ بیمه، تفکیک مؤثر شبکهها، راهکاری عملی در مدیریت شناور و اتصال آن به ساحل،…
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...
پارسیان بندر میشود
به گزارش هفته نامه حمل و نقل رشد مناطق اقتصادی ویژه با رشد و توسعه بنادر در این مناطق در هم امیخته شده است و برای توسعه این مناطق حتماباید به شاخصههای دریایی و بندری نیز توجه ویژهای کرد. به همین منظور نیز دولت وزارتخانههای امختلف را…
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...
یک کمربند- یک جاده عامل بهبود در صنعت حملونقل دریایی
طرح ابتکاری یک کمربند یک جاده چین، عامل حمایتی برای بهبود صنعت کشتیرانی خواهد بود. صنعت کشتیرانی کانتینری در حالی منافع حاصل از تقاضای پایدارتر در یک اقتصاد جهانی قوی را درک میکند که پدیده ادغام و طرح ابتکاری یک کمربند یک جاده چین نیز…
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...
با ظرفیت دریا میتوان اقتصاد کشور را نجات داد
رئیس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی طی نشستی در بندر شهید رجایی گفت: با استفاده از ظرفیت دریا و توسعه سرمایه گذاریها در بنادر کشور میتوان اقتصاد کشور را نجات داد.
به گزارش مارین نیوز، رئیس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی در نشست…
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...
تشکیل وزارت حملونقل، صنعت را منتفع میکند
احیای وزارت راه و ترابری به مأموریتهای پیش از ادغام به سود بخش حملونقل و کلیت اقتصاد ایران نخواهد بود. این جمله ای است که در گزارش مرکز پژوهشهای مجلس درباره تفکیک وزارتخانهها آمده است. به گزارش حملونقل، مرکز پژوهشهای مجلس شورای…
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...