اسکله‌های پارکینگ صیادی در بندر آبادان احداث می‌شود

معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران گفت: اسکله‌های پارکینگ بندر صیادی آبادان به عنوان یکی از مطالبات جدی صیادان آبادانی و در راستای تامین امنیت شناورهای صیادی و توسعه گردشگری احداث می‌شود.

به گزارش سی نیوز به نقل از اقتصادسرآمد، سیدمصطفی بهشتیان در حاشیه مراسم پروژه احداث اسکله‌های پارکینگ فاز ۲ بندر صیادی آبادان اظهار کرد: فاز یک این پروژه شامل اسکله و جایگاه تخلیه صید است که به وسعت یک هزار متر مربع ساخته شده و در حال ارائه خدمات به جامعه صیادی است.

وی اهداف اجرای پروژه اسکله‌های‌ پارکینگ صیادی در بندر آبادان را تامین امنیت دریانوردی و توسعه گردشگری مطرح کرد و در خصوص جزییات مشخصات فیزیکی طرح افزود: این پروژه شامل تهیه مصالح و اجرای اسکله‌های شمع و عرشه بتنی به طول حدود ۴۴۷ متر و عرض پنج متر و همچنین دو عدد پل دسترسی هر یک به طول حدود ۵۱ متر و به عرض پنج متر است.

بهشتیان عنوان کرد: براساس برآوردهای صورت گرفته مبلغ اولیه قرارداد عملیات اجرایی ۱۲۹ میلیارد تومان است که امیدواریم با کمک مقامات استانی، پیگیری نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و تلاش سازمان شیلات ایران این پروژه در مدت تعیین شده ۳۰ ماهه به بهره‌برداری برسد.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://eghtesadsaramad.ir/Newspaper/item/109361

لینک کوتاه: https://seanews.ir/44966

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.