معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان خبر داد: راه‌اندازی سامانه اینترنتی آزمون‌های دریانوردی استان هرمزگان/ صدور ۴۳۰۰ شناسنامه دریانوردی

 

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام اینترنتی آزمون‌های دریانوردی و صدور حدود ۴۳۰۰ فقره شناسنامه دریانوردی طی سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی نوفرستی در این باره گفت: از این پس متقاضیان شرکت در آزمون‌های دریانوردی می‌توانند بدون حضور در محل اداره استانداردهای آموزشی و گواهینامه‌های دریانوردی هرمزگان با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی بندر شهید رجایی به آدرس shahidrajaeeport.pmo.ir نسبت به ثبت‌نام در آزمون‌ها اقدام کنند.

وی همچنین اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از چهار هزار و ۹۶ نفر آزمون در این استان برگزار شده است و با حذف دوره تطبیقی برای تمدید گواهینامه سمت‌های غیرکنوانسیونی هزینه‌های تمدید گواهینامه برای متقاضیان به طور محسوسی کاهش یافته است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان همچنین بیان کرد: طی ۹ ماهه نخست امسال، ۱۰ هزار و ۸۸۲ فقره گواهینامه و چهار هزار و ۲۹۴ فقره شناسنامه دریانوردی صادر شده است.

نوفرستی در پایان گفت: اداره استانداردهای آموزشی و گواهینامه‌های دریانوردی در استان به نمایندگی از سازمان بنادر و دریانوردی با هدف تسهیل فرآیندهای آموزشی، آزمون و صدور اسناد دریانوردان به صورت مستمر اقدام به بازنگری و بهبود فرآیندهای اجرایی خود می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.