همزمان با هفته حمل ونقل و با حضور وزیر راه انجام شد؛ امضای ۱۳ تفاهمنامه برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بنادر کشور

 

همزمان با گرامیداشت هفته حمل ونقل، سازمان بنادر و دریانوردی میزبان صدها نفر از فعالان عرصه حمل ونقل دریایی در تهران بود. در این مراسم که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، ۱۳ تفاهمنامه سازمان بنادر با شرکت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به مبلغ ۱۰۰ هزار میلیارد ریال به امضا رسید.

به گزارش سی نیوز، مراسم امضای ۱۳ تفاهمنامه سرمایه‌گذاری در بنادر شمالی و جنوبی کشور با حضور دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با ۱۳ شرکت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در هتل هما تهران برگزار شد.

امضای تفاهم نامه سازمان بنادر با صندوق ضمانت صادرات ایران، شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، جست و جوی نجات با شرکت فرودگاه‌ها، هلدینگ گردشگری بنیاد، گردشگری با شرکت بام، تفاهمنامه با شرکت بتا و سینا در بندر شهید رجایی، تفاهمنامه با شرکت های مدیریت بین‌المللی همراه، پارت پالایش نقش جهان و تضامنی ارجمندی، تفاهمنامه با دانشگاه گیلان و شرکت آرین پروتئین سویای پارس به امضا رسید.

گفتنی است در این مراسم محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی، رحمت‌االله مه‌آبادی مدیر شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران، هوشنگ عشایری سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق ویژه اقتصادی کشور، نمایندگان مجلس و نمایندگان اقلیت های مذهبی، اعضای انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته به همراه و جمعی از مدیران سازمان بنادر و دریانوردی، انجمن ها و شرکت های مختلف حضور داشتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.