حضور در همه اقیانوس ها از برنامه های نیروی دریایی

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: به زودی شاهد الحاق‌هایی در حوزه نیروی دریایی خواهیم بود و حضور موثر در همه اقیانوس‌ ها در دستور کار ما قرار دارد.به گزارش سی نیوز به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای کرمان  امیر دریا دار شهرام ایرانی در درمرکز آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان گفت: ما در حوزه های عملیاتی پیشرفت های خوبی را در نیروی دریایی داشته ایم ودرحوزه های عملیاتی  الحاق هایی را داریم و همچنان در نقطه اقتدار و پبشرفت ایستاده ایم.

امیر دریادارشهرام ایرانی افزود :  به زودی شاهد الحاق‌هایی در حوزه دریایی خواهیم بود و حضور موثر در همه اقیانوس‌ها نیز در دستور کار ما قرار دارد موفقیت‌های ما موفقیت‌های مردم و کشور است، چرا که ما ویترین کشور در صحنه بین‌المللی هستیم ونوع فعالیت و حضور ما به گونه‌ای است که عمدتاً در خارج از مرزها حضور داریم.
وی افزود : انعکاس مأموریت ناوگروه ۸۶ که همرزمان یک مأموریت تاریخی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دادند، تماماً تلاش‌های شبانه روزی عزیزان ما در همه رسانه‌ها بود.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: و ما در حوزه پهبادی هم به پهبادهای پیشرفته دست یافته ایم و ارتقای توان رزم نیروی دریایی در حوزه پهپاد موجب افزایش اقتدار دریایی ایران شده است.

وی ازرزمایش بزرگ کشوردر عرصه انتخابات گفت و افزود : انتخابات عرصه حضور مقتدرانه ملت ایران است و یکی از عرصه‌هایی که ملت عزیز ایران همیشه با اقتدار در آن حضور پیدا کردند واین بارهم باشکوه ترازهمیشه انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.
در پایان این مراسم فرمانده جدید درمرکز آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش ناخدایکم مصطفی گرامی بعنوان فرمانده جدید معرفی و از خدمات امیردریادار دوم حسین  قنبری فرمانده سابق این مرکزتجلیل و قدردانی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.