گام مهم انجمن كشتيرانی در شكل گيری دادگاه های تخصصی دريايی كشور

با همکاری انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران و با حمایت و همراهی شرکت خدمات بندری سینا، اولین دوره آموزش میدانی و عملیاتی قضات کارورز در بندر شهید رجایی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی انجمن کشتیرانی ، این برنامه که با تلاش مشترک این دو نهاد پیشرو در صنعت حمل و نقل دریایی برپا شد، اهمیت بسیاری در جهت توسعه و پیشرفت حرفه‌ای قضات کارورز دارد.

حضور فعال انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران و همچنین شرکت خدمات بندری سینا در این دوره، نشان از تأکید این دو نهاد بر ارتقاء مهارت‌ها و دانش قضات دارد.
این همکاری‌ها نه تنها به بهبود فرآیندهای حقوقی و ارتقای سطح خدمات حرفه ای در بنادر کشور کمک می‌کند، بلکه همچنین به توسعه عدالت و ارتقای رفاه عمومی جامعه یاری خواهد رساند.

امیدواریم که با ادامه و گسترش اینگونه همکاری‌ها، بتوانیم بهبود چشمگیری در ایجاد، رشد و توسعه دادگاه های تخصصی دریایی را شاهد باشیم .
لازم به ذکر است تشکل ملی کشتیرانی ایران بعنوان یک سازمان(انجمن) مردم نهاد پیشرو و حرفه ای ، در راستای وظایف قانونی و اجتماعی خود خدمات حقوقی و قضائی در قالب مرکز داوری، شورای حل اختلاف، کمیته حل اختلاف و خدمات کارشناسی خبره را به جامعه بندری و دریایی کشور و آحاد مردم شریف ایران ارائه می نماید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.