دبیرکل انجمن کشتیرانی:کارگران ستون اصلی پیشرفت و رشدجامعه‌ هستند

مسعود پل مه ،دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران با صدور پیامی فرا رسیدن روز کارگر را به این قشر زحمت کش ، تبریک گفت.

بدون شک، بخش قابل توجهی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای بخش اقتصادی کشور، به کوشش و مجاهدت های بی‌وقفه و شبانه‌روزی کارگران برمی‌گردد.
رخداد هر ساله گرامیداشت روز کارگر، پیش از هر چیز، یادآوری یک دِین است، دِینی که میلیون ها کارگر زن و مرد با شرف ایرانی بر گردن همه ما دارند و قدرشناسی و به جای آوردن آیین سپاس کمترین کاری است که می توان و باید در حق این خدوم ترین و نجیب ترین اعضای جامعه انجام داد.
متأسفانه، وضعیت درآمدی این قشر، نیازهای اساسی این افرادرا به چالش بزرگی برای آنان تبدیل کرده است.مسئولین امر ملزم هستند تا به مسائل مربوط به حقوق کارگران با دقت بیشتری پرداخته و راهکارهای مناسبی را برای بهبود وضعیت اقتصادی این افراد ارائه نمایند. این موضوع، نه تنها یک وظیفه اخلاقی بلکه یک ضرورت اقتصادی و اجتماعی است.
لازم به ذکر است که زحمات و تلاش‌های این افراد، که پیوسته به توسعه و پیشرفت کشور کمک می‌کنند، باید به اندازه‌ی لازم ارزش‌گذاری شود تا احترام این قشر حفظ گردد، زیرا آنها اساساً ستون اصلی پیشرفت و رشد هر جامعه‌ای هستند و بدون زحمات آنها، به دست آوردن پیشرفت و توسعه‌ی اجتماعی و اقتصادی غیرممکن می‌شود.
لذا به نمایندگی از هیات مدیره انجمن، وظیفه خود می دانیم به عنوان خادمان کوچک مجموعه انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، دست یکایک عزیزان کارگر و همکارانم را در این روز عزیز به گرمی بفشاریم و فرصت را برای تجدید عهد و پیمان دوباره در مسیر سازندگی ایران مغتنم شماریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.