هادیانفر معاون وزیر راه و شهرسازی شد

به گزارش سی نیوز، طی حکمی از سوی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سیدکمال هادیانفر به‌عنوان معاون حمل‌ونقل وزیر راه منصوب شد.

با حکم مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس سابق راهور به‌عنوان معاون حمل‌ونقل منصوب شد.

وزیر راه و شهرسازی در حکم انتصاب معاون حمل‌ونقل خواستار پیگیری و تلاش در راستای اجرای همه‌جانبه سیاست‌های کلی نظام در حوزه حمل‌ونقل، ایجاد و راهبری نظام جامع حمل‌ونقل ملی، برنامه‌ریزی و همکاری در اجرای “ابتکار ایران‌راه”، تلاش برای فراهم‌سازی بسترهای تحقق حمل‌ونقل هوشمند شد.

برنامه‌ریزی و همکاری با سایر دستگاه‌های مربوط در حوزه سازماندهی و نظارت بر عرضه و فروش بلیت از دیگر موارد مورد تأکید وزیر راه و شهرسازی در این حکم انتصاب بوده است.

سیدکمال هادیانفر، از سال 1386 تا 1389 جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بود، در سال 1389 به ریاست پلیس فتا رسید و در اسفند ماه 1397 به ریاست پلیس راهور منصوب شده بود.

همچنین وزیر راه و شهرسازی در حکم جداگانه‌ای شهریار افندی‌زاده را به‌عنوان مشاور ارشد وزیر در امور حمل‌ونقل و رئیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل‌ونقل منصوب کرد.

در این حکم انتصاب مهرداد بذرپاش خواستار تأسیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل‌ونقل، به‌روزرسانی استانداردها و تدوین نظام جامع کاهش سوانح حمل‌ونقل در بخش‌های مختلف و ارتقای همکاری با سازمانهای داخلی و خارجی در کاهش سوانح حمل‌ونقل شده است.

وی استادتمام دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت و علاوه بر پست‌های مشاوره پیش از این مدیرعامل شرکت مطالعات جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران و دو دوره معاون وزیر و سرپرستی وزارت راه و شهرسازی را در کارنامه خود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.