قطار فوق‌العاده تهران-کرمانشاه-تهران راه‌اندازی شد

شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا از راه اندازی قطار فوق‌العاده تهران-کرمانشاه-تهران در راستای ایجاد سهولت در حمل‌و‌نقل زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

علیرضا علی سلیمانی عضو هیأت مدیره رجا در این باره اظهار کرد: با عنایت به استقبال زائران اربعین از قطارهای رجا، این شرکت علاوه بر قطارهای قبلی، امکان خرید بلیت قطار فوق‌العاده تهران- کرمانشاه و بالعکس را از تاریخ‌ 7 تا 17 شهریور ماه 1402 ایجاد کرده که همه روزه آماده جابه‌جایی مسافران و زائران است.

وی با بیان اینکه نوع قطار در نظر گرفته شده برای این مسیر از نوع واگن‌های 4 ستاره اتوبوسی صبا است، اعلام کرد: مسافران برای رزرو بلیت می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا www.raja.ir یا از طریق شماره تلفن شبانه‌روزی 1539، مراجعه حضوری به آژانس‌های فروش و سایر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مجاز فروش بلیت نیز اقدام به تهیه بلیت کنند.

وی با اشاره به قیمت حدود 211 هزار تومانی هر بلیت در این مسیر اضافه کرد: ساعت حرکت این قطار از مبدأ تهران همه روزه 23:59 و برگشت نیز از مبدأ کرمانشاه 15:10 است.

وی تصریح کرد: هم‌و‌طنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت، ساعت حرکت و سایر اطلاعات مرتبط با سفر با قطارهای رجا می‌توانند از طریق تلفن 1539 به صورت شبانه‌روزی تماس حاصل کرده یا به سایت این شرکت به نشانیwww.raja.ir مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.