سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و منابع سازمان بنادر و دریانوردی:اخذ مجوز استخدام 309 نفر در پست‌های تخصصی و 111 نفر از نخبگان کشوری

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: یکی از اهداف اصلی سازمان بنادر در دو سال گذشته، تأمین منابع مورد نیاز برای فعالیت‌های بندری و دریایی و جلوگیری از تأخیر و تعلل در پروژه‌های توسعه ای بوده است.

به گزارش خبرنگار سی نیوز، محمد حسین علامه در نشستی با خبرنگاران گفت: مجوز استخدام 309 نفر برای پست‌های تخصصی و استخدام 111 نفر از نخبگان کشوری در دستور کار قرار گرفته است.

وی درباره طرح علاج‌بخشی خلیج گرگان نیز بیان نمود: اساس این طرح، از منابع عمومی تا کنون 200 میلیارد تومان جذب شده است و بیش از 180 میلیارد تومان نیز در حال حاضر در دست اقدام و فراهم‌سازی قرار دارد.

علامه با اشاره به پیاده‌سازی نظام بودجه‌ریزی بر اساس عملکرد، به‌عنوان یکی از اهداف اساسی سازمان بنادر در سال گذشته افزود: این سازمان در حوزه مدیریت عملکرد بهره‌وری بالاترین اعتبار را کسب کرده و این نظام در حال حاضر به‌طور کامل در سازمان بنادر به‌کار گرفته می‌شود.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت، و منابع سازمان بنادر و دریانوردی همچنین از تدوین سند راهبردی تقویت و توانمندسازی نیروی انسانی خبر داد و خاطرنشان ساخت: طی دو سال گذشته با هدف توانمندسازی و انتخاب بهترین نیروها در مبحث شایسته‌گزینی، بیش از 110 ساعت دوره‌های آموزشی در سازمان بنادر برگزار شده است.

وی با اشاره به اهمیت انضباط مالی در سازمان بنادر افزود: این سازمان توانسته است در سال‌های گذشته، صورت‌های مالی را با رعایت قوانین و مقررات جمع بندی و جذب کند.

علامه همچنین از تدوین احکام اقتصاد دریا به‌منظور تحقق استراتژی توسعه دریاپایه در راستای منویات مقام معظم رهبری در کشور خبر داد.

 

تولید و انتشار خبر: سی نیوز

لینک کوتاه: https://seanews.ir/50586

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.