ساخت ۴۹ شناور عملیاتی مورد نیاز در بنادر از طریق توان داخلی کشور

عضو هیئت مدیره و معاون امور مهندسی و توسعه زیرساخت‌های سازمان بنادر و دریانوردی سرمایه‌گذاری 53 هزار میلیارد تومانی این سازمان در بخش توسعه زیرساخت‌ها را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سی نیوز، علی فتحی گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های بندری، 30 پروژه به ارزش 22 هزار و 500 میلیارد تومان در دست اجرا قرار دارند و تا پایان سال جاری و سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در همین راستا و درخصوص توسعه بنادر کوچک و همچنین فعالیت‌های اقتصادی مردمی با رویکردی مسئولانه و اجتماعی، 31 پروژه به ارزش 3 هزار و 900 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

این عضو هیئت مدیره سازمان بنادر و دریانوردی افزود: علاوه بر این، برای ارتقای توان عملیاتی بنادر، 192 پروژه با سرمایه‌گذاری 9 هزار و 400 میلیارد تومان در دست اجرا هستند که تا پایان امسال و سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

فتحی با اشاره به تلاش‌های سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه و تقویت صنایع دریایی، تاکید کرد که این سازمان در نظر دارد 49 شناور عملیاتی مورد نیاز برای بنادر را با استفاده از توانمندی‌های داخلی کشور به ارزش 134 میلیون یورو تولید کند که در حال حاضر در مراحل اجرایی قرار دارد.

 

تولید و انتشار: سی نیوز

لینک کوتاه: https://seanews.ir/50582

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.