بیانیه انجمن کشتیرانی در رابطه با لغو میزبانی نشست IMO در ایران

به گزارش سی نیوز، ایالات متحده آمریکا در اقدامی خلاف قانون و مغایر با آزادی بیان و با همراهی برخی از کشورهای معدود، میزبانی ایران برای نشست آینده IMO را لغو کرد.

انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران ضمن محکوم کردن این اقدام آن را اقدامی علیه توسعه برنامه‌های اقتصادی و فعالیت‌های تجاری شرکت‌های کشتیرانی ایرانی می‌داند.

البته این اولین بار نیست که آمریکا با رفتارهای کینه‌توزانه و اعمال فشارهای ناشی از حس انتقام جویی، صنعت حمل و نقل بین المللی ایران را آماج محدودیتها و مسدودسازی به شیوه های مختلف از اعمال تحریم علیه افراد تا اعمال تحریم علیه شناورها و .. قرار داده است

انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران تاکید میکند که این اقدام دولت امریکا هزینه پایبندی به رویکرد مستقل و حرفه‌ای است و این اقدام ایالات متحده مهر تاییدی بر اهمیت، جایگاه و اثرگذاری گسترده صنعت حمل و نقل دریایی ایران است.

این اقدام انتقام جویانه دولت ایالات متحده مهر تاییدی بر اهمیت، جایگاه و اثرگذاری صنعت حمل و نقل دریایی ایران است و این اقدامات باعث میشود صنعت حمل و نقل دریایی ایران هربار با عزمی محکم تر و اراده‌ای استوارتر فعالیت خود را ادامه داده و این بار نیز از این مرحله عبور خواهد کرد و همچنان به عهدی که به مردم شریف ایران بسته است وفادار خواهد ماند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.