کاهش ۷۵ درصدی سود خط کشتیرانی ژاپنی در سه ماهه اول ۲۰۲۳

خط کشتیرانی ONE ژاپن در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ به درآمد ۴.۶۴ میلیارد دلار‌ی دست یافت که ۴۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش سی نیوز به نقل از مؤسسه آلفا‌لاینر؛ خط کشتیرانی Ocean Network Express (ONE) که از خطوط مهم کشتیرانی ائتلاف The Alliance به شمار می‌رود در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ میلادی به سود عملیاتی ۱.۲۱ میلیارد دلاری رسید که نسبت به سه ماهه اول ۲۰۲۲ میلادی حدود ۷۵ درصد پایین آمده است.

در ادامه این گزارش آمده است این شرکت جزء ۱۰ خط کشتیرانی برتر جهانی است که در طول سه ماه گذشته به ازای هر TEU کانتینر در مسیر‌های آسیا به آمریکا و اروپا به طور میانگین ۲۵۹۶ دلار درآمد کسب کرد‌ه است.

خط کشتیرانی ONE در سال ۲۰۲۲ میلادی روز‌های شلوغی را گذراند و ۲۰ کشتی به ظرفیت ۱۳۷۰۰ TEU را سفارش داد. همچنین خدمات خود را در بازار‌های آفریقا گسترش داد.

قرار است این شرکت تا سال ۲۰۳۰ میلادی بیش از ۲۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده و به ظرفیت کانتینری خود ۵۲۰ هزار TEU بیفزاید.

مشارکت در خرید دو ترمینال در سواحل غربی آمریکا و خرید مشترک خط کشتیرانی Seaspan که بزرگترین شرکت غیر‌نظامی جهان است، از جمله فعالیت‌های شرکت ONE در سال ۲۰۲۲ میلادی است.

در پایان این گزارش آمده است اوج سود خالص شرکت ONE به سه ماهه اول ۲۰۲۲ میلادی برمی‌گردد که ۵.۱ میلیارد دلار بود.

همچنین در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۲ میلادی نیز سود ۲.۸ میلیارد دلاری را نصیب خود کرده بود.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://mana.ir/fa/news/95850

لینک کوتاه: https://seanews.ir/47183

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.