سفیر فنلاند: آماده ارزیابی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بندر بوشهر هستیم

سفیر فنلاند در جمهوری اسلامی ایران گفت: این آمادگی وجود دارد تا در صورت تمایل طرف ایرانی فرصت‌های بکر سرمایه‌گذاری در بندر بوشهر مورد ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش سی نیوز به نقل از یرنا، کاری کاهیلوتو در حاشیه بازدید از بندر بوشهر اظهار کرد: بوشهر یکی از بندرهای پیشگام فعالیت‌های اقتصادی در جنوب ایران است که کشورش آماده استفاده از ظرفیت های آن برای توسعه مبادلات اقتصادی است.

وی افزود: با توسعه مبادلات تجاری و اقتصادی طرف‌های ایرانی و فنلاندی بتوانند پیشرفت و توسعه مشترک را برای یکدیگر رقم بزنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: تنوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بنادر این استان سبب سرمایه‌گذاری قابل توجهی شده است.

محمد شکیبی‌نسب افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در راستای توسعه روابط تجاری و افزایش تعاملات اقتصادی از تمامی ظرفیت‌های خود بهره خواهد گرفت و در این خصوص آماده هرگونه همکاری است.

وی ادامه داد: بنادر استان بوشهر از ظرفیت‌های متنوعی برای فعالیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برخوردار هستند که کانون این ظرفیت‌ها در مجتمع بندری نگین بوشهر واقع است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یادآور شد: پروژه‌های جاده دسترسی، تاسیسات زیربنایی و پایانه صادرات موادمعدنی از جمله پروژه‌های شاخص در دست اجرا در بندر بوشهر هستند.

وی افزود: پیش بینی می‌شود با بهره‌برداری از پروژه‌های یاد شده علاوه بر رونق بندر بوشهر شاهد هموارسازی بستر فعالیت برای سرمایه‌گذاران مختلف داخلی و خارجی باشیم.

کاری کاهیلوتو سفیر فنلاند در جمهوری اسلامی ایران با حضور در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از توانمندی‌ها و تاسیسات این بندر بازدید کرد.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://irna.ir/xjMf3m

لینک کوتاه: https://seanews.ir/46563

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.