هیچ‌کس نگران حضور نداجا در آب‌های بین‌المللی نیست

 امیر دریادار دوم جلیل مقدم، در آیین رژه روز ارتش و روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساحل بندرعباس گفت: امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی به عنوان دست بلند رهبرمعظم انقلاب اجرای ماموریت می‌کند و دلاورمردان این نیرو از خلیج‌فارس تا خلیج عدن، از دریای عمان تا اقیانوس هند و دریای مدیترانه، از اقیانوس آرام جنوبی و شمالی تا اقیانوس اطلس شمالی و جنوبی با پرچم به اهتزاز درآمده جمهوری اسلامی ایران حضور خود را در دریاها ثبت می‌کنند.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایرنا، جانشین قرارگاه مقدم نداجا ناوگان جنوب افزود: این حضور برای امنیت کشورهای ساحلی و کشتیرانی و اهمیت دادن به آبراهه‌های دریایی است و هیچ‌کس نگران حضور نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی نیست.

وی تصریح کرد: هیچ یک از ملت‌های منطقه نگران حضورهای ارتش نیستند مگر کشورهای استکبار و استعمارگر؛ این حضورهای گسترده و راهبردی چند پیام روشن و صریح داشته که یک پیام برای کشور مستقل و آزاد و یکی هم برای استکبار است.

امیر دریادار دوم مقدم خاطرنشان کرد: این حضور برای کشورهای آزاد و مستقل الهام بخش و امیدآفرین است که همه کشورها می‌توانند از خود دفاع کرده و منافع خود را بدون حضور بیگانگان تامین کنند.

جانشین قرارگاه مقدم نداجا ناوگان جنوب گفت:‌ پیام صریح آن برای استکبار کشورهای استعمارگر این است که ناوگان نظام جمهوری اسلامی هر زمان و هر جا نیاز باشد با افتخار و اقتدار حضور موثر خواهد داشت.

وی بیان کرد: همه افتخارات و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در طول جنگ و جریان انقلاب اسلامی از زمان پیروز تا کنون علیرغم همه ناملایمات و دشمنی‌های استکبار جهانی با انواع و اقسام مختلف ماحصل تدابیر امام راحل در سال ۱۳۵۸ بود که جلوی نیت شوم دشمنان داخلی و خارجی برای انحلال ارتش را گرفت.

امیردریادار دوم مقدم تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز در همه عرصه‌های مهم پیوند خود را با ملت و فداکاری در برابر ارزش‌های بزرگ اسلامیت، ایرانیت و جمهوریت نشان داده است.

وی اضافه کرد: استقامت امروز، افتخار برای ایران فرداست، چندان که پایمردی دیروز مایه افتخار و سربلندی امروز ماست.

 

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://irna.ir/xjMdZD

لینک کوتاه: https://seanews.ir/46411

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.