رئیس جمهور وارد عسلویه استان بوشهر شد

رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی، صبح پنجشنبه از فرودگاه عسلویه وارد استان بوشهر شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی را در این سفر تعدادی از اعضای هیات دولت همراهی می‌کنند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور می‌یابند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، وزرای کشور، دفاع، نیرو، نفت، راه و شهرسازی، اقتصاد، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش در این سفر ۲ روزه، آیت الله رییسی را همراهی می کنند.

افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی، طرح آب شیرین کن شماره ۲ بوشهر و طرح های نهضت ملی مسکن از جمله برنامه‌های سفر استانی آیت الله رئیسی به استان بوشهر است.

دیدار عمومی رئیس‌جمهور در شهر بوشهر و شهرستان دشتی (شهر خورموج)، دیدار با علمای شیعه و اهل سنت استان بوشهر و شرکت در نشست تخصصی با سرمایه‌گزاران و فعالان اقتصادی و فرهنگی استان بوشهر و برخی از سرمایه‌گزاران خارجی علاقه‌مند در استان از جمله دیگر برنامه های سفر ۲ روزه رئیس جمهور به استان بوشهر است.

همچنین رئیس‌جمهور یک نشست فرهنگی اجتماعی تخصصی هم با موثرین و فعالان این حوزه دارد.

در دور نخست سفرهای استانی رئیس جمهور به استان بوشهر در ۱۶ مهرماه سال گذشته، بیش از ۶ هزار میلیارد تومان تعهد دولت بود که تاکنون بیش از سه هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده و از برنامه جلوتر است.

بر اساس این گزارش تا به امروز بیش از چهار هزار میلیارد تومان برای دور دوم سفر استانی دولت به استان بوشهر تصمیم گیری شده و به طور یقین در طول سفر تصمیمات جدیدی گرفته و به این مبلغ اضافه می‌شود.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://irna.ir/xjLSJq

لینک کوتاه: https://seanews.ir/44619

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.