تجلیل از مرحومه منصوریان در اجلاس SSE “آیمو”

نهمین اجلاس کمیته فرعی سیستم ها و تجهیزات سازمان بین المللی دریانوردی(SSE) با تجلیل و گرامیداشت مرحومه ماندانا منصوریان، نماینده آیمو فقید ایران و سازمان بنادر و دریانوردی در آیمو برگزار شد.

به گزارش سی نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، کیتاک لیم، دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) در مراسم آغاز به کار نهمین اجلاس کمیته فرعی سیستم ها و تجهیزات درلندن، ضمن گرامی­داشت یاد نماینده فقید جمهوری اسلامی ایران در آیمو، اظهار داشت: خانم ماندانا منصوریان از سال ۲۰۱۵ به عنوان نماینده ایران در آیمو مشغول به کار شد و در این مدت همکاری های بسیار خوب و موثری با آیمو داشته است.

کی تاک لیم با بیان اینکه منصوریان دوست خوب و همکار پرتلاشی برای همه ما بوده است، خاطرنشان کرد: ایشان به عنوان نائب رییس کمیته همکاری های فنی آیمو (TC) نیز قابلیت های فوق العاده از خود نشان دادند و متاسفانه آیمو دوست واقعی خود را از دست داد.

دبیرکل آیمو در ادامه این ضایعه را به آیمو، خانواده مرحوم و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت و تقاضای یک دقیقه سکوت به احترام ایشان کرد.

در این نشست، همچنین نمایندگان کشورهای اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی، عراق، کره جنوبی، لهستان، چین، بنگلادش، باهاماس، ایتالیا، ترکیه، دانمارک، یونان، قطر، سنگاپور، مالتا، استرالیا، پالائو، لیبریا، تایلند، فیلیپین و الجزایر نیز ضمن ابراز همدردی عمیق، درگذشت نماینده ایران را به خانواده، و دولت ایران تسلیت گفتند.

در این جلسه رایزن حقوقی و بین المللی سفارت ایران در انگلیس، ضمن تشکر از ابراز همدردی و تسلیت دبیرکل، رئیس اجلاس و نمایندگان کشورها، گفت: خانم منصوریان نامی آشنا در خانواده آیمو بود و او سرشار از انرژی برای کار در آیمو، تحقق اهداف و وفادار به آن بود. او در آخرین هفته حیات خود نیز از روی تخت بیمارستان موضوعات مربوط به رویداد موازی روز جهانی دریانوردی و همچنین اجلاس های آیمو را دنبال می کرد.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://www.pmo.ir/fa/news/61902/

لینک کوتاه: https://seanews.ir/44580

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.