استقرار 20 فروند شناور «رو رو» در جزیره کیش برای نوروز 1402

مدیرعامل شرکت فرودگاه و بنادر کیش گفت: به منظور افزایش ظرفیت پذیرش مسافر در بنادر این جزیره تا کنون ۲۰ فروند شناور خودرو بر مستقر شده است.
به گزارش سی نیوز به نقل از  پایگاه خبری گفتمان دریا؛ عزت الله محمدی اظهار کرد: افزایش ظرفیت مسافر در بندر و فرودگاه از اولویت های این شرکت برای سفرهای نوروزی بوده که تاکنون ۲۰ فروند از ۳۰ فروند شناور خودرو بر پیش بینی شده در مسیرهای دریایی منتهی به این جزیره مستقر شده است.

وی افزود: بقیه شناورها نیز تا آغاز فصل سفرها در بندرگاه مسقر می شود و همچنین امسال برای اولین بار سامانه نوبت دهی خودرو و مسافر در بندرگاه جزیره کیش به آدرس  www.ticket.kishports.com به منظور سهولت ورود و خروج مسافران از شناورهای مسافری و خودرو بر راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه و بنادر کیش با بیان اینکه طرح خدمات نوروزی زیرمجموعه های این شرکت از ۲۵ اسفند تا ۲۰ فروردین اجرا می شود افزود: همچنین برای این ایام به صورت میانگین روزانه نشست و برخواست ۱۲۰ سورت پروازی (۶۰ پرواز ورودی و ۶۰ پرواز خروجی) با همکاری شرکت های هواپیمایی پیش بینی شده که مقدمات لازم برقراری آنها انجام شده است.

محمدی گفت: بنادر چارک و آفتاب از معابر ورودی مسافر دریایی به کیش است که نقش ۳۰ درصدی در این زمینه ایفا می کنند که امسال ظرفیت پذیرش در شناورهای مسافری نیز از ۶۰۰ صندلی به سه برابر آن افزایش پیدا می کند که با استقرار شناورهای جدید این ظرفیت افزایش یافته است.

جزیره کیش همواره یکی از نقاط گردشگر پذیر کشور بوده و همه ساله در ایام نوروز شاهد حضور گسترده مسافران از اقصی نقاط ایران است و به واسطه آب و هوای گرم و مرطوب و همچنین ضوابط پذیرش مسافر، محل اقامت در آن یکی از الزامات سفر به این جزیره است.

هم اکنون این جزیره با ۳۰ نوع خدمت یکی از بهترین مناطق گردشگری کشور بوده و چهارمین شهر پر مسافر غرب آسیا محسوب می شود.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://www.goftemandarya.com/1308

لینک کوتاه:  https://seanews.ir/44561

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.