درآمد 1085 میلیون و سود خالص 481 میلیون دلاری گلوبال فیدر

با ۱۰۸۵ میلیون دلار درآمد و ۴۸۱ میلیون دلار سود خالص، عملکرد مالی دوازده ماهه شرکت کشتیرانی گلوبال فیدر” Global Feeder Shipping (GFS) قوی و چشمگیربه نظر می رسد.

به گزارش سی نیوز، شرکت کشتیرانی گلوبال فیدر یکی از بزرگترین ناوگان کشتی های کانتینری در جهان را دارد که دارای 26 کشتی در حال فعالیت با گنجایش کل 72500 TEU است که با خدماتی که ارائه می دهدف امارات متحده عربی را به هند، پاکستان، سریلانکا، مصر، سودان، جیبوتی، یمن، پادشاهی عربستان سعودی، بحرین، چین، کره جنوبی و ویتنام و … و بالعکس متصل می کند و از این طریق مناطق خاورمیانه، شبه قاره هند و آسیای جنوب شرقی را پوشش می دهد.

اتحادها و پیوندهای شکل گرفته بین خدمات کشتیرانی گلوبال فیدر با Safeen Feeders و Transmar، گروه بنادر ابوظبی را با ناوگانی تشکیل شده از ۳۵ کشتی مختلف، به یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان سرویس های فیدری در منطقه و جهان تبدیل کرده است.

خرید سهام گلوبال فیدر، فعالیت‌های تجاری و اتصال AD Ports Group به بازارهای مهم منطقه و جهان را استوارتر و با پیوند دادن بازارهای اصلی خلیج فارس، شبه قاره هند، دریای سرخ و ترکیه، جایگاه کانونی بندر خلیفه ابوظبی را در مدل منظومه ای هاب و اسپوک (Hub and Spoke Model) بیشتر تقویت خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.