مناطق شمالی و غربی خلیج فارس چهارشنبه تا جمعه مواج است

رییس اداره هواشناسی قشم اعلام کرد: دریا روزهای چهارشنبه (۱۱ آبان) و پنجشنبه (۱۲ آبان) در مناطق شمالی و غربی خلیج فارس با وزش بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی و روز جمعه (۱۳ آبان) با وزش بادهای نسبتا شدید شمال غربی مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایرنا، محمد کاملی دیرستانی با توصیف پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی استان هرمزگان و جزیره قشم افزود: در روز جاری مه صبحگاهی و غبار محلی پدیده شاخص در ساعت های صبحگاهی و عصرگاهی استان هرمزگان است که گاهی با کاهش میدان دید افقی همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: دریا در ساعت های صبح تا ظهر در محدوده سواحل استان هرمزگان نسبتا آرام و در ساعت های بعدازظهر با وزش باد جنوب غربی کمی مواج پیش بینی می شود.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم توضیح داد: در روزهای چهارشنبه (۱۱ آبان) و پنجشنبه (۱۲ آبان) مناطق شمالی و غربی خلیج فارس با  وزش بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی و روز جمعه (۱۳ آبان) با وزش بادهای نسبتا شدید شمال غربی نسبتا مواج خواهد شد، در این مدت در محدوده سواحل استان نیز افزایش سرعت باد سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد، توصیه می شود رفت و آمد کشتی های تجاری به سمت بوشهر و خوزستان با احتیاط صورت پذیرد.

کاملی دیرستانی اضافه کرد: از نظر دمایی تغییرات قابل ملاحظه ای در استان هرمزگان مورد انتظار نخواهد بود.

وی گفت: در روزهای پنجشنبه (۱۲ آبان) تا شنبه (۱۴ آبان) با توجه به تاثیر یک موج بارشی در کشور، وقوع بارش های پراکنده در برخی نقاط استان هرمزگان محتمل خواهد بود.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم بیشینه دما و رطوبت را در ایستگاه هواشناسی (فرودگاه قشم) ۳۲ درجه و ۹۴ درصد و شهر قشم را ۳۲ و ۹۰ درصد اعلام کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.