سرعت بخشی در روند ساخت شناورهای سفارشی سازمان بنادر

معاون وزیر راه شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با حضور در گروه کارخانجات صنایع دریایی وزارت دفاع، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این کارخانه، در جریان آخرین روند پیشرفت ساخت شناورهای سفارشی این سازمان قرار گرفت.


به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به همراه جمعی از مدیران این سازمان به منظور بررسی آخرین پیشرفت شناورهای سفارشی این سازمان به بازدید از کارخانجات صنایع دریایی وزارت دفاع پرداخت.

در این بازدید که رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع نیز حضور داشت، مدیرعامل سازمان بنادر ضمن قدردانی از اقدامات وتلاش‌های صورت گرفته در مجموعه وزارت دفاع و گروه کارخانجات صنایع دریایی ، در جریان آخرین روند پیشرفت سفارشات تولیدی این سازمان از قبیل شناورهای یدک‌کش ۱۸۰۰، ۴۴۰۰، و ۶۰۰۰ اسب بخار، شناور بویه گذار، شناورهای جستجو و نجات قرار گرفت.

صفایی ضمن تاکید بر تسریع در روند ساخت شناورهای سفارشی این سازمان خواستار حضور موثرتر نخبگان دانشگاهی و بهره گیری بیشتر از توان شرکت‌های دانش بنیان شد.

گفتنی است، براساس طرح تحول صنایع دریایی که پیش از این با همکاری چهار وزارت‌خانه آغاز شده است، بهینه سازی ناوگان حمل و نقل کالا و فرآورده‌های نفتی، نوسازی شناور‌های خدمات بندری و امداد و نجات سازمان بنادر و دریانوردی با شناور‌های ساخت داخل مطابق با سند راهبردی ۱۰ ساله صنعت دریایی اجرایی خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.