پیام مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات

به گزارش سی نیوز، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی طی پیامی ۲۷ اردیبهشت، روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، متن پیام علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بدین شرح است: روابط عمومی و کارگزاران پرتلاش و متعهد این حوزه، نقش و تأثیر بسزایی در توفیق سازمانی ایفا می کنند و به مثابه حلقه ارتباط سازمان با ذینفعان، مسیر تعالی سازمان ها را هموار می سازند.

در عصر ارتباطات و اطلاعات، تحولات شگفت آور در حوزه فناوری، جهان را کوچکتر و انسان ها را به هم نزدیکتر ساخته و در رقابت فزآینده برای انتشار اطلاعات و اخبار، اطلاع رسانی سریع و صحیح به عنوان یک الزام پیش روی سازمان ها قرار گرفته است و در این شرایط خاص ، یکی از کارکردهای مهم و محوری روابط عمومی ها ، تبیین درست و شفاف از اقدامات صورت گرفته، با بهره گیری از تمامی ظرفیت های رسانه ای به ویژه فضای مجازی برای مقابله با توطئه های دشمنان ، در ضربه زدن به امید و اعتماد مردم است.

بدون تردید با تببین خدمات انجام گرفته و اقدامات ارزشمند دولت برای مردم و رفع خلاهای ارتباطی میان ملت و مسئولان، جامعه نسبت به خدمتگزاری دولت احساس مطلوب تری خواهد داشت.

بدیهی است، نامگذاری یک روز با عنوان «روز ارتباطات و روابط عمومی»، بیانگر نقش و اهمیت والای روابط عمومی در مناسبت های انسانی ، سازمانی و اجتماعی در دنیای پیچیده امروز است. این روز را به تمامی طلایه داران عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی و همکاران روابط عمومی که در جهت تحقق اهداف و ماموریت های بلند و راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی گام بر می دارند، تبریک گفته و سلامتی و توفیق روز افزون این عزیزان را از خداوند منان خواستارم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.