سازمان بنادر: در بخش شناور و اسکله پهلوگیری برای برقراری سفر به قطر مشکل داریم

به گزارش سی نیوز، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه برقراری سفر دریایی ایران و قطر مطالبه مردم است، گفت‌: مشکلات بخش شناور و اسکله پهلوگیری و ترمینال باید برطرف شود.

علی‌اکبر صفایی با تأکید بر لزوم اجرایی شدن توافقنامه‌های دریایی و بندری بین تهران و دوحه، اظهار کرد: سفر دریایی بین ایران و قطر، مطالبه مردم و مسئولان کشور است، بنابراین این امر باید به‌سرعت عملیاتی شود.

وی ادامه داد: مشکلات موجود در این زمینه مانند شناور‌های مناسب، اسکله‌های مخصوص پهلوگیری شناورهای مسافری و گردشگری و ترمینال مجهز، بدون فوت وقت برطرف شود.

وی همچنین از تکمیل تجهیزات بندری و دریایی، با منابع این سازمان و بخش خصوصی در سال جاری خبر داد و افزود: همه مصوبات این شورا و سایر تصمیمات هیئت عامل در سفر به بنادر باید با نظارت و هدایت مدیران، مطابق با برنامه و طرح جامع بنادر، اجرایی و عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه هیچ حرف بدون عمل و هیچ تصمیم غیراجرایی، در دولت سیزدهم قابل پذیرش نیست، اضافه کرد: جلسات و هم‌اندیشی ارگان‌‌های دریایی، به‌جهت اینکه کلیه ارگان‌ها و شرکت‌های دریایی کشور، برای رفع مشکلات و چالش‌های اساسی حمل‌ونقل دریایی، هم‌راستا و هم‌جهت باشند، بسیار مهم است و باید به‌سرعت این جلسات برگزار شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.