پروژه های حمل و نقل و ترافیک در دوره ششم شورا رونق خواهد گرفت

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: موضوع حمل و‌ نقل ترافیک جزو اولویت های اول دوره ششم شورای شهر کرج است.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری ایلنا ، علیرضا رحیمی در هفدهمین جلسه کمیسیون تلفیق بررسی متمم بودجه ۱۴۰۰ معاونت حمل ونقل اظهار داشت: معاونت حمل و‌ نقل ترافیک شهرداری باید نقش اصلی خود را در شهر پیدا کند زیرا این معاونت در دوران گذشته به عنوان معاونت دست چندم و زاپاس در مجموعه شهرداری بوده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج رفع معضل ترافیک را عمده ترین خواسته مردم عنوان کرد و افزود: ترافیک از نظر روحی روانی، آلودگی هوا ، موضوعات محیط زیستی استهلاک خودرو و هزینه های بنزین چه در مسایل فرهنگی اجتماعی رفاهی جزو مشکلات اساسی است که باید توسط معاونت حمل و نقل برطرف شود.

رحیمی بر ضرورت پیوست حمل و نقل ترافیکی برای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و گفت: ترافیک، تردد، حمل و نقل و سفر را باید مدیریت کنیم و پروژه عمرانی را در هر فصلی که باشد اگر بدون پیوست ترافیکی انجام شود دچار مشکل می‌شویم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یادآور شد: ان شالله در طول ۴ سال دوره شورای ششم حدود ۸۰ درصد از ۵۲ تقاطع چراغدار موجود در شهر هوشمند و یکپارچه شود.

نایب‌رئیس شورا شهر کرج، موضوع طرح ترافیک دائمی در هسته مرکزی شهر، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی چه با بخش خصوصی و یا با اوراق مشارکت ، راه اندازی خط ویژه اتوبوس های تندرو و باز مهندسی خطوط را جزو اولویت هایی عنوان کرد که باید در این دوره برنامه ریزی و انجام شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.