طرح صیانت برای قانونمندی فضای مجازی در دستور کار مجلس

 

نماینده مردم شهرستان های ورامین،‌پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح صیانت از حقوق کاربران برای ایمن سازی و قانونمندی فضای مجازی در دستور کار مجلس است.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حسین نوش آبادی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی باید مظهر اقتدار و مردم سالاری باشد اظهار داشت: مجلس طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید مجلسی در تراز انقلاب باشد و اقتصاد و فرهنگ در اولویت‌های مجلس و کشور در این دوره باشد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی حامی و پشتیبان دولت بوده، اما به عنوان ناظری دلسوز و یاوری دلخواه در کنار دولت است گفت: برخی از اینکه مجلس در رأس همه امور است، ناراحتند، هر نماینده در برابر همه کشور و مردم مسئول است و حق دارد در هر موضوع داخلی و خارجی اظهار نظر کند، البته وضع قوانین در مجلس نباید با قانون اساسی مغایرت داشته باشد، ما در مجلس طی یک سال و نیم گذشته در حوزه اقتصادی چند کار مهم شروع کردیم، که یکی ساماندهی وضع مسکن بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد بی رویه قیمت مسکن دغدغه ملی است، امروز طرح ملی مسکن برای خانه دار کردن مردم با همکاری دولت و مجلس دنبال می‌شود، که در ورامین و مناطق اطراف هزاران نفر ثبت نام کردند.

نوش آبادی عنوان داشت: قانون تسهیل اشتغال نهایی شده است تا رونق بیشتری به کارهای کشور داده شود و در خصوص مساله فرهنگ نیز طرح جمعیت و خانواده برای پیشگیری از پیری جمعیت پیگیری می‌شود و نباید جمعیت یک کشور مسلمان شیعه انقلابی رو به پیری باشد.

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوع طرح صیانت از حقوق کاربران نیز اظهار داشت: این طرح برای ایمن سازی و قانونمندی فضای مجازی نیز در دستور کار مجلس است.

وی گفت: مساله حمل و نقل ریلی و تلاش برای راه اندازی مترو تهران به ورامین و پیشوا را در دولت فعلی پیگیر هستیم و با توجه به پیگیری‌های وزیر راه و استاندار تهران چشم انداز مناسبی را پیش رو داریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.