همکاری کیترینگ هما با هواپیمایی اتریش

 

براساس قرارداد بین کیترینگ هواپیمایی جمهوری اسلامی با شرکت هوایی اتریش، این شرکت هواپیمایی خدمات کیترینگ پرواز‌های خود را از کیترینگ هما تامین می‌کند.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، با آغاز فعالیت کیترینگ “هما” مستقر در فرودگاه امام خمینی در سال ۱۳۹۷، این مجموعه با اختیار داشتن به‌روز‌ترین تجهیزات، پرسنل آموزش دیده و کسب گواهینامه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی و نیز رعایت استاندارد‌های صنعت غذایی ISO۲۲۰۰۰، ISO۲۰۰۵، ISO۹۰۰۱ و HACCP در زمینه تهیه و تامین خدمات کیترینگ پرواز‌های “هما” و سایر شرکت‌های هواپیمایی خارجی که به فرودگاه امام خمینی پرواز داشتند، فعالیت دارد.

با شیوع کرونا و توقف پرواز شرکت‌های هواپیمایی خارجی، دریافت خدمات کیترینگ از این مرکز نیز توسط شرکت‌های خارجی متوقف شده بود.

با کاهش شیوع کرونا و ادامه پرواز‌های شرکت هواپیمایی لوفت هانزا به ایران، با عقد قرارداد سه ساله، تهیه و دریافت کیترینگ پروازی، از ۲۷ فروردین سال جاری به شرکت هواپیمایی لوفت هانزا آغاز شد.

در همین راستا با شروع پرواز‌های هواپیمایی اتریش به ایران، این شرکت هواپیمایی نیز از ۲۴ آبان ماه امسال، خدمات کیترینگ خود را از کیترینگ هما در فرودگاه امام خمینی دریافت می‌کند.

گفتنی است کیترینگ “هما” با دارا بودن گواهینامه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی و به عنوان نخستین دارنده نشان گردشگری حلال در خاورمیانه پیش از آغاز شیوع ویروس کرونا به ۱۳ شرکت هواپیمایی بین‌المللی خدمات کیترینگ ارائه می‌کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.