سردرگمی مجردها برای ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن

 

در حالی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از امکان ثبت‌نام مشروط آقایان مجرد در نهضت ملی مسکن خبر داده بود که معاون وی گفت:‌افراد مجرد بالای ۴۵ سال در طرح مذکور ثبت‌نام کنند.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم ، رستم قاسمی سه شنبه هفته گذشته در رابطه با نهضت ملی مسکن گفته بود:‌ بر اساس قانون فعلی، خانم‌های مجرد بالای 35 سال سن و زنان سرپرست خانوار می‌توانند در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: بر اساس توافق با دولت و شخص رئیس‌جمهور که مورد تاکید آیت‌الله رئیسی هم قرار گرفته است، دوشنبه آینده این جلسه برگزار و مصوب می‌شود که تمام مجرد‌ها می‌توانند در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند. البته به این شرط که در زمان تحویل واحد مسکونی باید ازدواج کرده باشند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که تمام -آقایان-مجردها از همین الان می‌توانند ثبت‌نام کنند، افزود: «با توجه به این‌که در ایران آقایان مسئول تامین خانه هستند، می‌توانند برای نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند.»

این در حالی است که محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان از امکان ثبت‌نام آقایان بالای 45 سال و بیماران خاص مجرد در نهضت ملی مسکن با مصوبه هیئت وزیران خبر داده و گفته است: پیشنهاد ثبت نام سایر مجردها با سن کمتر به شرط تاهل در زمان تحویل ارسال شده که به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.

وی یادآور شد:‌بر این اساس اکنون امکان ثبت‌نام پنج گروه خانم‌های بالای 35 سال، افراد دارای معلولیت با سن بالای 20 سال، نخبگان علمی، مردان مجرد بالای 45 سال و بیماران خاص بدون داشتن شرط تاهل می‌توانند در نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.