استاندار بوشهرعنوان کرد: توسعه پسکرانه‌ها و زیرساخت‌های بندری استان بوشهر

 

استاندار بوشهر با تاکید بر بهبود وضعیت حمل و نقل دریایی استان گفت: پسکرانه‌ها و زیرساخت‌های بندری استان بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش سی نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالکریم گراوند در آیین آغاز ساخت طرح‌های زیربنایی مجتمع بندری نگین بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای بیشترین همجواری با خلیج فارس است و این مهم ظرفیت خوبی برای استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بندری استان بوشهر و تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقای وضعیت بندری استان بیان کرد: یکی از اولویت‌ها ما در استان بوشهر توسعه زیرساخت‌های بندری است که طرح‌های مهمی در این راستا اجرا می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به طراحی و عملیاتی شدن چندین پروژه مهم برایت وسعه بندر بوشهر بیان کرد: اجرای طرح مجتمع بندری نگین به عنوان پسکرانه بندر بوشهر نقش مهمی در ارتقای توان حمل و نقل دریایی استان خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح‌ها از مصوبات اولین سفر دکتر روحانی به استان بوشهر است، ادامه داد: بنیاد مستضعفان با مشارکت در اجرای عملیات بندری جزیره نگین بوشهر عملکردی جهادی در این حوزه داشته است.

گراوند با اشاره به مشارکت بنیاد مستضعفان در ساخت اسکله‌ها و تاسیسات بندری در جزیره نگین بوشهر خاطرنشان کرد: پروژه‌های خوبی توسط این بنیاد در دست اجرا است که شاهد پیشرفت مطلوب آن هستیم.

وی از افتتاح اسکله کانتینری مجتمع بندری نگین بوشهر در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: توسعه پسکرانه‌ها و زیرساخت‌های بندری استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.