با حضور فعالان صنعت حمل ونقل و لجستیک از 65 کشور جهان؛ نمایشگاه حمل ونقل و لجستیک چین برگزار می شود

نمایشگاه حمل ونقل و لجستیک چین از تاریخ 26 تا 28 اردیبهشت ماه 97 ( 16 تا 18 می 2018 ) در مرکز جدید نمایشگاه های بین المللی شانگهای برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، هدف برگزاری این نمایشگاه، آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت حمل ونقل و لجستیک و آشنایی با روش های مقرون به صرفه و جدید خواهد بود. سایت نمایشگاه اعلام کرده که این رخداد، معتبرترین نمایشگاه جهانی در صنعت لجستیک است.

بخش های مختلف نمایشگاه:

این نمایشگاه تمام بخش های مرتبط با صنعت حمل ونقل و لجستیک را پوشش می دهد و از این جهت، بسیاری از صاحبان صنایع مرتبط  از سراسر جهان در آن حضور خواهند داشت. تمرکز این نمایشگاه بر روی حمل ونقل، لجستیک و بخش حمل ونقل هوایی است.  بخش های دیگر نیز شامل خدمات لجستیکی، بنگاه های لجستیکی، حمل ونقل هوایی، حمل ونقل ریلی، لجستیک دریایی و بندری، تجهیزات لجستیکی و سیستم های آی تی است.

* بخش ITS ، لجستیک و تجارت الکترونیک ( ارتباطات، پردازش داده ها، کنترل)

* اینترا لجستیک، سیستم های مدیریت انبار، شناسه خودکار و بسته بندی

* سیستم حمل ونقل و باربری ( وسایل نقلیه حمل ونقل جاده ای،  وسایل نقلیه حمل ونقل ریلی، سیستم حمل ونقل ترکیبی، سیستم های لجستیکی برای بنادر و ناوبری، سیستم های لجستیکی برای حمل ونقل هوایی، سیستم حمل مواد به وسیله لوله و انتقال نیرو، تعمیر و نگهداری و تجهیزات ایستگاه ها )

* خدمات حمل ونقل و لجستیک ( شرکت های حمل ونقل جاده ای، نمایندگی های فورواردری، راه آهن، سازمان های حمل ونقل ترکیبی، شرکت های حمل ونقل داخلی، خطوط کشتیرانی بین المللی و بین قاره ای که شامل حمل ونقل کشتی های فله بر، کانتینری، محموله های یخچالی و حمل ونقل کوتاه دریایی می شود. همچنین در ادامه بخش های بنادر خشک، بنادر دریایی، خدمات پست اکسپرس و بسته بندی، تحویل کالا به صورت ویژه، حمل ونقل روزانه کالا، خطوط هواپیمایی، فرودگاه ها، خدمات ویژه حمل ونقل هوایی، خدمات پستی ، مراکز حمل ونقل و ترمینال ها، شرکت های حمل ونقل، انبار و بارگیری ، شرکت های بسته بندی، شرکت های کانتینری، تدارکات پالت و تامین کنندگان تجهیزات بارگیری، بانک ها و شرکت های بیمه و گمرکات، ارائه مدل های مختلف انواع کامیون و تحقیق و توسعه را در برخواهد گرفت.)

 

تاریخ برگزاری نمایشگاه :

26 تا 28 اردیبهشت ( 16 تا 18 می )

 

ساعت بازدید از نمایشگاه:

دو روز اول از ساعت 9 تا 17

روز پایانی از ساعت 9 تا 15

 

مکان نمایشگاه:

مرکز جدید نمایشگاه بین المللی شانگهای

 

ویژگی های نمایشگاه:

این نمایشگاه در مساحتی به وسعت 44 هزار متر مربع برپا می شود. 602 غرفه دار از 65 کشور مختلف دنیا آخرین دستاوردهای صنعت حمل ونقل و لجستیک را به نمایش می گذارند. در سال 2016 میلادی بیش از 22 هزار شرکت کننده از این نمایشگاه بازدید کرده بودند و مسوولان نمایشگاه امسال امیدوارند میزان شرکت کننده ها ارتقا یابد. این نمایشگاه فرصتی برای شرکت های بین المللی برای ورود و برقراری ارتباط با شرکت های چینی به شمار می رود.

 

ثبت نام:

هر فرد برای شرکت در این نمایشگاه باید از طریق سایت اعلام شده فرایند ثبت نام را انجام بدهد، هزینه حضور در نمایشگاه و دریافت بلیت 3 روزه برای هر نفر 30 یوان است.

 

مزایای ثبت نام آنلاین:

شرکت کنندگانی که به صورت آنلاین برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کنند نیازی به پرداخت 30 یوان نخواهند داشت. ضمن اینکه در وقت آنها برای حضور در نمایشگاه نیز صرفه جویی خواهند شد. پس از ثبت نام، اطلاعات ثبت نام و فرم آن به ایمیل متقاضی ارسال می شود. در ادامه نیز دیگر اطلاعات مفید این نمایشگاه به ایمیل متقاضی ارسال خواهد شد.

آدرس سایت نمایشگاه:
http://www.transportlogistic-china.com

 

آدرس ثبت نام شرکت کنندگان:
www.transportlogistic-china.com/visitors/register

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.