معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان خبر داد؛ صدور بیش از ٧هزار مدرک دریانوردی برای دریانوردان خوزستانی

 

بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ مدرک دریانوردی طی نه ماهه سال جاری توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برای دریانوردان خوزستانی صادر گردید.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان و دریانوردی، موسوی پور معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اعلام  این خبر اظهار داشت: در راستای اعمال حاکمیت دریایی توسط این اداره کل و با هدف ارتقاء روزافزون ایمنی دریانوردان، ۷۸۹۶ فقره انواع مدرک دریانوردی شامل گواهی نامه های شایستگی، مهارت، صیادی و شناسنامه دریانوردی برای دریانوردان استان خوزستان صادر شد.

وی در خصوص نحوه ی صدور این مدارک تصریح کرد: دریانوردان و متقاضیان اشتغال در شناورها، ضمن شرکت و پشت سرگذاشتن دوره های آموزشی برابر با استانداردهای جهانی آموزش دریانوردی و کسب آگاهی های لازم در خصوص دریانوردی، در آزمون های مربوطه شرکت کرده وموفق شدند مدرک دریانوردی را اخذ کنند. این مدارک،  صلاحیت و شایستگی آنان را برای آغاز و یا ادامه فعالیت در حوزه دریانوردی تـــأیید می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.