راهکار جدید در صنعت لجستیک؛ بهترین روش حمل ونقل بین المللی را آنلاین انتخاب کنید

 

یک شرکت دانش بنیان، سامانه ای را طراحی کرده که فروشگاه های الکترونیک با ورود به آن، با بهترین شیوه انتقال کالا و رساندن آن به دست مشتریان شان آشنا می شوند.

به گزارش سی نیوز، فضای کسب وکار تجارت الکترونیک در عین اینکه جالب به نظر می رسد، کمی نیز پیچیده است. در طول این سال ها، ایجاد فروشگاه های آنلاین به طور فزاینده ای آسان تر شده و خدمات آنها در دسترس همگان است. سامانه های تجارت الکترونیک مانند Shopify، Magento و BigCommerce راه حل های مختلفی برای ارائه خدمات به مشتریان خود دارند و خود را با رشد فناوری همراه می سازند. اما در حوزه کشتیرانی و لجستیک و زمانی که صحبت از حمل ونقل محصولات به میان می آید، شرایط چندان مطلوب نیست. در حال حاضر، اصطکاک زیادی در حوزه حمل ونقل وجود دارد و به نظر می رسد، این روند باید اصلاح شود.

«شیپو»، شرکتی که با توانمندسازی بازارها، انبارها و فروشگاه های الکترونیک توانسته فناوری را با حمل ونقل ترکیب کند. این سایت نیازهای حمل ونقل و کسب وکار را در تجارت الکترونیک به خوبی می شناسد و راه حل های مناسبی برای رفع مشکلات در نظر گرفته است.

«لورا برنز»، مدیرعامل و یکی از بنیان گذاران شرکت Shippo در این رابطه می گوید:« هدف ما این است به فروشگاه هایی که به صورت آنلاین محصولات شان را می فروشند و بخشی از تجارت الترونیک هستند، بهترین مسیر حمل بار را معرفی کنیم تا آنها راحت تر جنس فروخته شده را به دست خریدار برسانند. ما برای این کار  از یک فناوری یکپارچه استفاده می کنیم تا به تمام خدمات دهندگان لجستیکی وصل شویم، قیمت ها و تنوع روش های حمل را به مشتریان مان ارائه می دهیم، شیوه های مختلف حمل ونقلی را با هم قیاس می کنیم و اطلاعات آن را در اختیار دیگران قرار می دهیم تا حق انتخاب داشته باشند که مثلا کالایشان را بخواهند با کشتی به دست مشتری برسانند و یا از هواپیما. همین طور، اطلاعات مربوط به صورت حساب هر کدام و قوانین گمرکی را به آنها ارائه می دهیم.

شیپو به فعالان حوزه تجارت الکترونیک و فروشگاه های اینترنتی کمک می کند تا بهترین شیوه حمل ونقل کالا را با هزینه و زمان مناسب پیدا کنند. این امکانات و خدمات برای سایت های فروش آنلاین مانند آمازون کاملا ضروری به نظر می رسد تا کالای خریداری شده به صورت الکترونیک را در مدت زمان مناسب به دست مشتری برسانند.

مدیرعامل شیپو معتقد است که هنوز نگرانی هایی برای شرکت هایی که در حوزه فروش الکترونیک فعال هستند، اما به بزرگی آمازون نیستند، وجود دارد تا آنها بتوانند شیوه مناسب انتقال کالا به دست مشتریان شان را در سراسر جهان پیدا کنند و اگر این اتفاق نیافتد، نمی توانند انتظارات مشتریان شان را برآورده کنند. برای همین، آنها به دنبال روش های متنوع و به روز برای انتقال کالا هستند و شیپو می تواند این امکانات را در اختیارشان قرار بدهد. ما به تدریج فهمیدیم که فروشگاه های الکترونیکی چه نیازهایی دارند و سعی کردیم به آنها پاسخ بدهیم.

مسئولان شیپو معتقدند که نکات مبهم و محل های اصطکاکی زیادی در صنعت حمل ونقل کالا وجود دارد. جزئیات پیچیده حمل کالا که با ارائه یک سیستم یکپارچه می تواند تا حد زیادی برطرف شود و اطلاعات مناسب را در اختیار فروشنده و خریدار کالا قرار بدهد. اگر خوب به این مسئله نگاه کنیم، متوجه می شویم بسیاری از کارشناسان فروش اینترنتی از ظرافت ها و جزئیات صنعت حمل ونقل بی خبرند و راه اندازی بخشAPI در شیپو می تواند این کمبود را جبران کند. حالا آنها می توانند به سیستم یکپارچه حمل کالا در سراسر جهان متصل شوند و بهترین شیوه انتقال کالا را انتخاب کنند.

شیپو به دنبال آن است که خدمات حمل ونقل (دریایی، هوایی، زمینی) را به صورت یک پلت فرم یکپارچه در اختیار همه قرار بدهد. پلت فرمی که حتی مردم هم در ساختن آن نقشی داشته باشند و بتوانند نیازهایشان را برطرف کنند.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.