جایزه بزرگ فوناسبا برای نماینده و یا واسطه گر جوان برتر سال؛ 500 یورو به همراه دوره آموزشی تخصصی رایگان در اروپا

 

فوناسبا برای چهارمین سال پیاپی جایزه بزرگ معرفی نماینده و یا واسطه گر جوان برتر در صنعت کشتیرانی برتر سال را برگزار می کند.

به گزارش سی نیوز، در چهارمین سال برگزاری جایزه نمایندگی و  واسطه گری جوان صنعت کشتیرانی، این رویداد  در حال تبدیل شدن به یک ابتکار جالب آموزشی-فرهنگی شده و مقالات ارائه شده دارای استاندارد بالای جهانی است. معیارهای کامل حضور در این جشنواره (جایزه) در صفحات زیر توضیح داده شده، اما به طور خلاصه باید گفت کارکنانی می توانند در این جشنواره (جایزه) شرکت کنند که زیر 40 سال سن داشته باشند و شرکت شان هم عضو انجمن ملی فوناسبا باشد.

BIMCO و ITIC حامیان مالی این جشنواره (جایزه) هستند. رتبه اول این جشنواره به صورت رایگان وارد یکی از دوره های آموزشی الکترونیکی بیمکو می شود و البته جایزه نقدی 500  یورویی را نیز دریافت خواهد کرد. برنده این جایزه به نشست سالانه فوناسبا دعوت می شود تا جایزه خود را از دست رئیس فوناسبا دریافت کند. جشنواره سال 2018 میلادی در کنکان مکزیک برگزار می شود.

برندگان هر سه دوره در جشنواره های قبلی جایزه خود را به خاطر تلاش برای آماده سازی و تحقیق دریافت کرده اند و همگی بر این باور بوده اند که انجام این کار، آنها را در شرایط خوبی از نظر رشد و پیشرفت در آینده حرفه ای شان قرار می دهد.

اولین جایزه فوناسبا در سال 2015  میلادی برگزار شد و «رنان کیروش» از کشور برزیل جایزه را به دست آورد. در دومین دوره، تیم پولسون از شرکت میکس استرالیا بود که جایزه خود را در نشست سالانه لندن دریافت کرد. نیکولاس سولتوف از کشور آلمان برنده جایزه سال 2017 بود که جایزه اش را در نشست سالانه دبی گرفت.

علاوه بر برندگان این جایزه، حامیان مالی این جایزه یعنی BIMCO و ITIC نیز آن را وسیله ای برای تشویق و حمایت از ارتقای جایگاه افراد و تحصیلات شان دانسته اند. سورن لارسن، معاون دبیرکل BIMCO در این رابطه اظهار کرد: فوناسبا به عنوان معرفی نمایندگان صنعت کشتیرانی نقش بسیار مهمی در ارتقای سطح استاندارد حرفه نمایندگی کشتیرانی و واسطه گری ایفا می کند. همین طور، فوناسبا در شکل گیری نسل بعدی که کارکنان جوان صنعت کشتیرانی و کسب وکار مرتبط با آن هستند تاثیر خواهد داشت.   BIMCO نیز بسیار خرسند است که همچنان از جایزه نماینده ها و واسطه ها جوان صنعت کشتیرانی فوناسبا و برنده آن حمایت می کند. جایزه ای الهام بخش که به جوانانی اختصاص پیدا می کند که می خواهند حرفه شان را در صنعت کشتیرانی و در طول زندگی دنبال کنند.

کارلوت کرت فیکس، مدیر بازرگانی ITIC نیز گفت: «ITIC مفتخر شده که حامی مالی جایزه نمایندگی و واسطه گری جوان صنعت کشتیرانی باشد. این جایزه باعث معرفی افرادی می شود که دانش پیشرفته خود را در زمینه کشتیرانی و حمل ونقل دریایی ارائه داده اند. ما مطمئنیم که تمام برندگان این جایزه پیشرو حرفه خود خواهند شد. از اظهارنظرهای فوق اینگونه برمی آید که این جایزه بسیار مهمی است و می تواند به لحاظ ارزش و امتیاز شخصی و حرفه ای جایگاه والایی را برای برنده اش ایجاد کند. بنابراین، ما امیدواریم که تعداد زیادی از اعضای جوان و مجرب ما در چالش حضور در جایزه سال 2018 میلادی شرکت کنند.»

 

هدف برگزاری جایزه:

هدف از برگزاری این جشنواره (جایزه) این است که یک ارتقای حرفه ای میان نمایندگان و واسطه گران جوان در صنعت کشتیرانی به وجود بیاید و آنها را تشویق کند تا حضور فعالانه ای در این صنعت داشته باشند. هدف دیگر برگزاری این جشنواره آن است که منابع علمی و آکادمیک فوناسبا افزایش پیدا کند.

 

ضوابط حضور در جشنواره:

شرکت کننده و نویسنده مقاله باید در هنگام شرکت در این جشنواره حداکثر 40 سال سن داشته باشد. همچنین وی باید توسط شرکتی که قبلا به عضویت باشگاه فوناسبا درآمده در این جشنواره حضور پیدا کند.

 

مشخصات مقاله:

مقاله ارسالی باید یک تحلیل جامع از نقش نماینده و یا واسطه کشتیرانی در یک زمینه خاص یا یک بخش از بازار باشد. شرکت کننده ها شاید بخواهند درباره بازار حمل ونقل دریایی ( مانند حمل ونقل فله، تانکری، خطوط کشتیرانی، مسافر یا حمل ونقل دریایی، خرید و فروش) و یا یک بخش دیگر از صنعت بین المللی دریایی مانند مدیریت کشتی و یا یه طور متناوب در یک موضوع وسیع تر از جمله فرصت های کسب وکار جدید در دنیای کنونی صنعت کشتیرانی و یا نمایندگی و واسطه گری کشتیرانی در سال 2025 میلادی مقاله ای بنویسند. مقاله باید به گونه ای نوشته شود که هم برای افراد حرفه ای شاغل در این صنعت و هم خوانندگان معمولی قابل درک و فهم باشد. به منظور جلوگیری از نوشتن مقالات تقلیدی و یا در حال انجام و برای اطمینان از استانداردهای بالای تحقیقی، موضوع مقاله قبل از آغاز کار نویسنده باید به تایید کمیته بررسی برسد. بنابراین، از نویسنده مقاله خواسته می شود که عنوان و خلاصه ای کوتاه از مقاله اش را به کمیته بررسی ارسال کند. کمیته ممکن است تغییراتی را که فکر می کند برای بهبود استاندارد مقاله لازم است را  نویسنده پروپوزال ارائه خواهد داد. مقاله باید در یک کاغذ رسمی به چاپ برسد (در صورت لزوم نشان داده شود) و شامل حداقل 5 هزار واژه و حداکثر 10 هزار واژه شامل عنوان مقاله، شاخص ها، پاورقی ها و کتابشناسی بوده و با فونت 12 و به زبان انگلیسی نگارش شود. جدول زمانی حضور در این جشنواره در ذیل به اطلاع می رسد.

حق مالکیت / انتشار همه مقاله ها

حق کپی رایت و مالکیت مقاله به نویسنده آن تعلق دارد. اما نویسنده مقاله در هنگام شرکت در این جشنواره باید موافقت کند که مقاله او در دسترس اعضا و عموم از طریق نشر در وبسایت قرار بگیرد.

مرور پروسه جشنواره:

تمام جنبه های فرایند بررسی و انتخاب برنده جایزه نماینده و واسطه گر صنعت کشتیرانی در سال جاری توسط کمیته بازبینی به شرح زیر است:

–        یکی از اعضای ارشد فوناسبا به عنوان رئیس جشنواره که توسط کمیته اجرایی معرفی می شود.

–        معاون رئیس جشنواره برای آموزش

–        شخص سوم که توسط کمیته اجرایی معرفی می شود.

کمیته بررسی توسط دبیرخانه فوناسبا حمایت خواهد شد. این مسئه تمام جنبه های برگزاری جشنواره از جمله ارتباط با نویسندگان مقالات را نیز شامل می شود.

برنامه زمان بندی برای نویسنده و کمیته بررسی:

شرکت کنندگان باید عنوان و خلاصه ای کوتاه از مقاله ( حداکثر یک صفحه) را به کمیته بررسی و بخش اداری فوناسبا  به آدرس اینترنتی  admin@fonasba.com تا تاریخ 16 فوریه سال 2018 ارسال کنند.

کمیته بررسی تا تاریخ دوم مارس 2018، دریافت مقاله و اصلاحات پیشنهادی را اعلام خواهند کرد.

مقالات تکمیلی باید به وسیله آدرس اینترنتی بالا تا تاریخ 15 ژوئن 2018 برای کمیته بررسی ارسال شود.

کمیته بررسی، برنده مقاله را در روز 17 اوت، انتخاب و اعلام می کنند. برنده برای حضور در نشست سالانه فوناسبا دعوت می شود تا جایزه خود را دریافت کند.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.