مرور رده

آخرین خبر

ناترازی مدیریتی و تحریم‌ها موانع اصلی توسعه لجستیکی هستند

به گزارش سی نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، در مراسم آیین تکریم و معارفه وزیر راه و شهرسازی که شب گذشته با حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، و وزیر محترم راه و شهرسازی، سرکار…
ادامه مطلب ...

تبعات اقتصادی و اکولوژیکی کاهش سطح تراز آب دریای خزر

رئیس اداره محیط زیست دریایی گیلان، تبعات کاهش سطح تراز آب دریای خزر را به دو دسته اقتصادی - ژئوپلیتیکی و اکولوژیکی - محیط زیستی تقسیم کرد و گفت: پس‌روی آب دریای خزر موجب خشک شدن تالاب‌های دریایی - ساحلی و نابودی زیستگاه پرندگان می شود.
ادامه مطلب ...

تعطیلی حمل و نقل دریایی به دلیل لایروبی نشدن بندر آستارا

احمد آقایی با تاکید بر اینکه سازمان بنادر و دریانوردی باید ظرف مدت ۲ ماه لایروبی بندر آستارا را انجام دهد، گفت: اگر بندر آستارا در مدت اعلام شده لایروبی نشود، مرجع قضایی با افراد خاطی برخورد قانونی می‌کند
ادامه مطلب ...

چگونه از ۱۴ میلیارد تن حمل و نقل دریایی جهانی سهم بگیریم؟

یک فعال حوزه بنادر و دریانوردی گفت: حب و بغض ها را کنار بگذاریم و از تمام افراد صاحب اندیشه و تجربه در گرد یک میز استفاده کنیم، که چه کنیم تا از ۱۴ میلیارد تن حمل و نقل جهانی سهم بگیریم و خودمان را در دعواهای حیدری نعمتی محدود نکنیم.
ادامه مطلب ...

بندر سنگاپور در بحران؛ ازدحام شدید به دلیل مشکلات سوخت‌گیری کشتی‌ها!

سی نیوز-سرویس بین الملل-در دنیای معاصر، حمل و نقل دریایی یکی از ارکان حیاتی و استراتژیک اقتصاد جهانی است که قلب این سیستم جهانی را بنادر کلیدی همچون بندر سنگاپور تشکیل می‌دهد. اما در ماه‌های اخیر، بحران‌های جهانی و ناآرامی‌های منطقه‌ای به…
ادامه مطلب ...

سد راه تجارت دریایی

اهمیت دریا و تاثیر آن بر اقتصاد و زیست مردم در دنیای کنونی بر کسی پوشیده نیست. مزیت‌های جغرافیایی ایران در حوزه دریایی و داشتن حدود ۳‌هزار ‌کیلومتر خط ساحلی، دسترسی به دریا در شمال و جنوب کشور، دسترسی به آب‌های آزاد، قرارگیری کشور در مسیر…
ادامه مطلب ...