حضور پررنگ انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته از جمهوری اسلامی ایران در نشست سالانه FONASBA

به گزارش سی نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران ، نشست سالانه FONASBA از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴ در آتن، یونان در حال برگزاری است و نمایندگان و فعالان صنعت حمل‌ونقل دریایی از سراسر جهان در این رویداد گرد هم آمده اند. این نشست که به‌عنوان یک گردهمایی مهم در حوزه کشتیرانی شناخته می‌شود، به ارائه فرصت‌های جدید برای تبادل نظر، همکاری و توسعه صنعت دریایی اختصاص دارد.

از نکات بارز این رویداد، حضور پررنگ انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته از جمهوری اسلامی ایران در این نشست بین المللی است . نمایندگان این تشکل ملی به‌عنوان یکی از نهادها کلیدی در صنعت کشتیرانی کشور، در جلسات مختلف حضور یافته و به تبادل دیدگاه‌ها و تجربیات با دیگر نمایندگان از کشورهای مختلف می پردازند.

برخی از مباحث مطرح‌شده در این نشست شامل بررسی توافق‌نامه‌های نمایندگی کشتی، استانداردهای کیفی، چالش‌های موجود در زمینه مدیریت کیفیت و امنیت در بنادر می باشد. همچنین، مقامات حاضر در این نشست به بررسی تأثیر سیستم تجارت دريايي در انتشار گازهای گلخانه‌ای بر محیط زیست و رقابت‌پذیری اتحادیه اروپا می پردازند.

حضور انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در این رویداد، فرصتی برای تبادل نظرات و تجربیات با دیگر کشورهای عضو فوناسبا فراهم می آورد و به تقویت روابط بین‌المللی در حوزه کشتیرانی و خدمات بندري و توسعه كسب و كار اعضاء انجمن كشتيراني را تسريع می نماید. حضور در این نشست نشان‌دهنده عزم و اراده تشکل ملی کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، برای پیشرفت در صنعت کشتیرانی و مشارکت فعال در توسعه این بخش مهم اقتصادی می باشد.

تجربیات و دانش به‌دست‌آمده از این رویداد می‌تواند به ارتقای سطح استانداردها و کیفیت خدمات کشتیرانی در ایران کمک شایانی نماید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.