استاندارهرمزگان: مشکلات بار ملوانی بندر چارک تا یکماه آینده برطرف شود

استاندار هرمزگان در بازدید از پروژه‌های شهری، اداره بندر، سالن و ترمینال مسافربری بندر چارک شهرستان بندرلنگه گفت: باید تا یکماه آینده مشکلات بار ملوانی و گمرک این بندر رفع شود.

 

به گزارش سی نیوز و به نقل از ایرنا، فریدون همتی در این بازدید افزود: گمرک بندرچارک موظف است جهت ایجاد اشتغال و تسهیل امور صادرات از این بندر تا یکماه آینده اقدام لازم انجام و گزارش اقدام‌ها را ارایه کند.

وی همچنین بر سرعت بخشی در انجام رویه‌های ملوانی بندرچارک تاکید کرد و بیان داشت: مشکلات بازارچه ملوانی رفع و ترخیص کالاها باید به سرعت انجام شود.

استاندار هرمزگان همچنین در بازدید از پروژه در دست احداث بازارچه ملوانی بندرچارک پس از بررسی موانع و مشکلات این بازارچه دستور داد هر چه سریع تر مشکل برق آن مرتفع و نسبت به تامین برق مورد نیاز اقدام عاجل صورت پذیرد.

همتی با بیان اینکه بازارچه‌های ملوانی علاوه بر کمک به ملوانان نقش مهمی در ایجاد اشتغال خواهد داشت یادآورشد: با راه اندازی این بازارچه برای حدود ۴۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی بیان داشت: این بازارچه در مساحتی حدود هزار و ۲۰۰  مترمربع با اعتباری افزون بر ۲۲ میلیارد ریال تا یکماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار چارک نیز با قدردانی از توجه استاندار هرمزگان به بنادر غرب استان یادآورشد: پس از سفر سال گذشته استاندار به بندر چارک و دستور مبنی بر انجام صادرات در این بندر، رونق و رشد صادرات ۶۰۰ برابر افزایش پیدا کرده است.

محمد خدنگ افزود: پس از سفر سال گذشته استاندار و دستور مبنی بر  انجام صادرات،  ۵۰ فرصت شغلی ایجاد شد که جای قدردانی دارد.

استاندار هرمزگان عصر جمعه پس از بازگشت از سفر کیش به بندر چارک شهرستان بندرلنگه سفر کرد و از پروژه های شهری این بندرچارک بازدید کرد

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.