4 طرح خدماتی و بندری در گناوه افتتاح شد

 

همزمان با آخرین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر 4 طرح خدماتی و بندری دربندر گناوه با اعتبار 91 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح و اجرا شد.

به گزارش سی نیوز و به نقل از خبرگزاری ایرنا، فرماندارگناوه در آیین آغاز عملیات اجرایی 3 طرح بندری گفت: گناوه از بندرهای فعال تجاری استان بوشهر است که نیازضروری به توسعه بیشتر دارد.

سیدعلی پاک نژاد افزود: طرح توسعه این بندر در دستور کار قرار گرفته که با اجرایی شدن آن رونق اقتصادی این منطقه شتاب بیشتری خواهد گرفت.

رئیس اداره بندرو دریانوردی گناوه هم گفت: طرح احداث ساختمان گارد بندر تجاری گناوه ،تکمیل تاسیسات الکتریکی ، مکانیکی و ساماندهی در ورودی با اعتبار 90 میلیارد ریال به میمنت گرامیداشت دهه مبارک فجر اجرا می شود.

نورالله اسعدی افزود: طرح مطالعاتی توسعه بندر گناوه نیز تکمیل که در زمینی به مساحت 56 هکتار پس از تامین اعتبار اجرایی خواهد شد.

طرح فرهنگسرای شهرداری گناوه از دیگر طرحهایی بود که به بهره برداری رسید.

ماشاالله احمدی شهردار گناوه گفت: رویکرد شهرداری فقط انجام کارهای عمرانی و خدماتی نیست بلکه امور فرهنگی و اجتماعی در اولویت های کاری قرار گرفته است.

وی افزود: احداث فرهنگسرای شهرداری با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریال در اختیار برنامه های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی شهر قرار می گیرد.

روح الله ملک زاده رئیس شورای اسلامی شهر گناوه نیز گفت: شورای پنجم ایجاد فضاهای فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده و فرهنگسرای شهرداری باهدف ارایه توانمندی هنرمندان در عرصه های مختلف احداث شده است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.