با حضور مسئولان انجمن کشتیرانی صورت گرفت؛ اعطای گواهینامه شایستگی 4 ساله به فعالان صنعت کشتیرانی

 

انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته میزبان جمعی از پیشکسوتان و فعالان صنعت حمل ونقل دریایی بود. در این نشست صمیمانه، گواهینامه فنی شایستگی ۴ ساله به منتخبان عرصه کشتیرانی اعطا شد.

به گزارش سی نیوز، امید ملک، رئیس هیات مدیره انجمن کشتیرانی در این جلسه گزارشی از مجموعه فعالیت ها و اقدامات این انجمن ارائه کرد و گفت: «پیش از این، همه فعالان عرصه حمل ونقل دریایی ملزم به حضور در کلاس ها و کارگاه های آموزشی تعریف شده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی بودند. اما طی مذاکراتی که با مسئولان سازمان داشتیم، مقرر شد تا گواهینامه شایستگی مدیران ارشد و فعالان باسابقه صنعت کشتیرانی به صورت 4 ساله صادر و به آنها اعطا شود. ضمن اینکه دارندگان این مدارک دیگر نیازی به گذراندن دوره های آموزشی نخواهند داشت.»

مسعود پل مه، دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته نیز در این جلسه به موضوع یکسان سازی در کسب وکار اشاره کرد و گفت:« قصد داریم با تبعیت از یک استاندارد تعریف شده، در برابر مسائل و مشکلات مالی و مدیریتی که صنف را مورد تهدید قرار می دهد واکنش مناسب داشته باشیم.»

وی موضوع مالیات را در صنعت کشتیرانی بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود:« انجمن کشتیرانی قراردادی را با یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده مشاوره در حوزه مالیاتی منعقد کرده و تمام اعضا می توانند از خدمات مشاوره ای نمایندگان این شرکت در داخل انجمن بهره مند شوند. ضمن اینکه سمیناری نیز با موضوع مالیات در روز 27 دی ماه برگزار می شود و آخرین مسائل و نکته های مهم و مرتبط با صنعت کشتیرانی در این همایش مطرح خواهد شد.»

دبیرکل انجمن کشتیرانی نیز درباره اعطای احکام شایستگی به برگزیدگان صنعت کشتیرانی اظهار کرد:« طبق توافقی که با سازمان بنادر و دریانوردی داشته ایم، مقرر شده تا 120 نفر از مدیران ارشد و پیشکسوتان این حوزه، گواهینامه شایستگی را دریافت کنند و نیازی به گذراندن دوره های آموزشی نداشته باشند.»

پل مه ضمن تقدیر از اعضای خیر انجمن کشتیرانی در خصوص کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور تصریح کرد:« مشارکت بالای اعضای انجمن باعث شد تا حدود 12 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال شود. همچنین توافقی با خیرین صورت گرفت تا تجهیزات رایانه ای بلااستفاده و مستهلک شرکت های عضو، در صورت موافقت آنها بهینه سازی شده و به مدارس مناطق محروم اطراف تهران ارسال شود.»

 

 

 

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.