با حضور جمعی از فعالان صنعت حمل ونقل دریایی در انجمن کشتیرانی؛ گواهینامه فنی شایستگی 4 ساله به پیشکسوتان اعطا شد

 

انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته میزبان جمعی از پیشکسوتان و فعالان صنعت حمل ونقل دریایی بود. در این نشست صمیمانه، گواهینامه فنی شایستگی 4 ساله به منتخبان عرصه کشتیرانی اعطا شد.

به گزارش سی نیوز، امید ملک، رئیس هیات مدیره انجمن کشتیرانی در این نشست، گزارشی از مجموعه فعالیت ها و اقدامات این انجمن ارائه کرد و گفت:« یکی از مسائلی که مورد پیگیری اعضای هیات مدیره قرار گرفت، بحث مالیات های مرتبط با این صنف بود. چرا که شرکت های عضو در این زمینه مشکلاتی داشتند و علاقه مند بودند تا اصلاحاتی در تعرفه ها صورت بگیرد. در این زمینه نیز نشست های سازنده ای با مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی داشته ایم و امیدواریم در آینده نزدیک، خبرهای خوشایندی در این زمینه اعلام شود.»

مسعود پل مه، دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته نیز در این نشست، ضمن ابراز خرسندی از حضور فعال اعضای انجمن در فعالیت های این صنف اظهار کرد:« انجمن کشتیرانی تاکنون به پشتوانه معنوی و حضور حداکثری اعضای خود توانسته صدای این صنف را به گوش مسئولان برساند. امیدواریم این حمایت همچنان پایدار باشد تا خواسته های به حق اعضای انجمن پاسخ مناسبی پیدا کند. اعضای نیز در هر مجمعی که حضور می یابند از انجمن و اهداف آن دفاع می کنند و این حمایت ها می تواند بخشی از مسائل مرتبط با امور صنفی را برطرف سازد.»

وی همچنین در این نشست، با قدردانی از بزرگان عرصه کشتیرانی کشور یادآور شد:« اگر ما قدر و منزلت پیشکسوتان و جایگاه آنها را در این صنف به طور شایسته تعریف کنیم و به آنها احترام بگذاریم، ثمرات این حرکت خیر در آینده به خود مجموعه بازخواهد گشت.»

دبیرکل انجمن کشتیرانی در ادامه به نشست اعضای هیات مدیره انجمن کشتیرانی با مدیرعامل سازمان بنادر و کشتیرانی اشاره کرد و افزود:« مذاکرات سازنده ای با مدیرکل و مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفت و توانستیم بخش قابل توجهی از مطالبات و مشکلات این صنف را با آنها مطرح کنیم.»

پل مه تصریح کرد:« یکی از مسائلی که از ابتدای امسال به شکل مجدانه پیگیر آن بودیم، بحث لوح و گواهینامه شایستگی پیشکسوتان بود. این مهم با پیگیری های اعضای هیات مدیره انجمن به ثمر نشست و اکنون شاهد تقدیر از پیشکسوتان عرصه صنعت کشتیرانی و اعطای گواهینامه 4 ساله شایستگی به آنها هستیم. این الواح در مرحله اول به 45 پیشکسوت اعطا می شود و در ادامه نیز، در حال پیگیری دریافت گواهینامه برای سایر پیشکسوتان تا سقف 120 نفر هستیم.»

گفتنی است در این نشست، جمعی از پیشکسوتان و منتخبان عضو انجمن کشتیرانی ضمن تقدیر از اقدامات اعضای هیات مدیره در راستای احقاق حقوق صنفی، خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به موضوعاتی همچون مسائل مالیات و بیمه شرکت های خصوصی شدند.

در پایان این نشست صمیمانه نیز گواهینامه فنی شایستگی 4 ساله به پیشکسوتان اعطا شد.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.