گزارش عملکرد 100 روزه وزارت راه و شهرسازی اعلام شد؛ رشد 25 درصدی عملیات کانتینری به میزان 786 هزار TEU

در گزارش ۱۰۰ روزه وزارت راه و شهرسازی که در آن به هیچ‌گونه رشد منفی و اهداف محقق نشده، اشاره‌ای نشده است، خبر از تدوین متن نهایی اساسنامه صندوق توسعه حمل‌‌‌ونقل و همچنین نصب سامانه پرداخت‌های نوین در ۴۷۱ گیت اخذ عوارض‌ داده شد.

رشد 25 درصدی عملیات کانتینری به میزان 786 هزار TEU

به گزارش سی نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، رشد10 درصدی حمل بار جاده‌ای به میزان 109 میلیون تن و رشد 12 درصدی حمل بار ترانزیت جاده‌ای به میزان 2 میلیون تن نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد 10 درصدی تخلیه و بارگیری بار در بنادر تجاری کشور به میزان 38 میلیون تن و رشد 25 درصدی عملیات کانتینری به میزان 786 هزار TEU و رشد 3 درصدی جابه‌جایی مسافر در بنادر به میزان 3 میلیون نفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته از دیگر عملکرد‌های وزارت راه و شهرسازی در بخش سخت‌افزاری عنوان شده است.

تدوین متن نهایی اساسنامه صندوق توسعه حمل و نقل

در مورد صندوق توسعه حمل و نقل‌، متن نهایی اساسنامه صندوق توسعه حمل و نقل تدوین و نسبت به اخذ پیشنهادات سازمان‌های تابعه و شناسایی منابع اعتباری ایجاد وفق ماده‌ 48 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه و جمع‌بندی و ارائه به هیات دولت در دست اقدام است.

سامانه پرداخت‌های نوین در 471 گیت اخذ عوارض نصب می‌شود

در بخش سرمایه‌گذاری در حوزه ریلی، اخذ مصوبه هیأت دولت به منظور احداث راه‌آهن سیرجان-کرمان با سرمایه‌گذاری و مشارکت داخلی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به ارزش 500 میلیارد تومان‌ اعلام شده است.

در بخش سرمایه‌گذاری در حوزه بندری‌ افزایش ظرفیت جابه‌جایی بار به میزان 1.7 میلیون TEU در فاز 1 و افزایش ظرفیت به 3.5 میلیون TEU در فاز 2 بندر شهید رجایی از طریق فراخوان و مذاکره جهت انتخاب سرمایه‌گذار یا فاینانسر به ارزش 30 میلیون دلار عنوان شده است.

تهیه گزارش توجیهی و برگزاری فراخوان جهت طراحی و پیاده‌سازی سامانه پرداخت‌های نوین در آزادراه‌های کشور «ETC» به منظور اجرا در 471 گیت اخذ عوارض شبکه آزادراهی کشور از دیگر مواردی است که وزارت راه و شهرسازی در گزارش 100 روزه خود به آن اشاره کرده است.‌

بررسی گزارش عملکرد 100 روزه وزارت راه و شهرسازی نشان می‌دهد در این گزارش به هیچ‌گونه رشد منفی و اهداف محقق نشده اشاره‌ای نشده است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.