در همایش حمل ونقل و لجستیک ایران صورت گرفت؛ تقدیر از شرکت های حمل ونقل بین المللی از منظر مدیریت ریسک

در دومین روز از همایش بین المللی حمل ونقل و لجستیک ایران، ضمن برگزاری سه پانل تخصصی، از شرکت های بین المللی حمل ونقل که دارای سطح مدیریت ریسک پایین تری بودند تقدیر به عمل آمد.

به گزارش سی نیوز، دومین و آخرین روز از همایش بین المللی حمل ونقل و لجستیک ایران با برگزاری سه پانل تخصصی ادامه یافت. توانمندسازی لجستیک حمل ونقل، اقتصاد مقاومتی، حمل ونقل و بیمه و همچنین لجستیک، مناطق آزاد و ترانزیت پانل های روز دوم این همایش بین المللی بودند که در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد.


امید ملک، رئیس هیات مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته که ریاست پانل توانمندسازی لجستیک و حمل ونقل را بر عهده داشت، به روزرسانی ناوگان حمل ونقل دریایی را یکی از عوامل موفق این صنعت برشمرد و گفت: «در حال حاضر، بسیاری از شرکت های بین المللی به دنبال بکارگیری کشتی های مدرن تر، با میزان مصرف سوخت و آلایندگی کمتر از یک سو و حجم بار بیشتر از سوی دیگر هستند. این در حالی است که متوسط عمر وسایل حمل ونقل کشور ما 25 سال است که همین امر، هزینه های جابجایی کالا و مسافر را افزایش می دهد.»

 


مسعود پل مه، دبیر همایش و رئیس پانل تخصصی اقتصاد مقاومتی، حمل ونقل و بیمه، نقش گمرک را در دنیای حمل ونقل امروز بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود:« اگر چه گمرک کشور طی سال های اخیر در بخش های مختلف توانسته با نیازهای امروز صنعت حمل ونقل بیشتر مطابقت پیدا کند، اما همچنان با شرایط مطلوب فاصله وجود دارد. هر چه مباحث مرتبط با گمرک به صورت اینترنتی و با صرف زمان کمتر صورت بگیرد، امید به بیشتر رونق یافتن حمل ونقل و کاهش هزینه ها در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی افزون خواهد شد.»

در ادامه این همایش از شرکت های بین المللی حمل ونقل که دارای دو سطح مدیریت ریسک بسیار مطلوب و مدیریت ریسک مطلوب بودند تقدیر به عمل آمد. این ارزیابی و رتبه بندی شرکت ها توسط بیمه پاسارگاد و برای دومین سال پیاپی انجام شد. در بخش مدیریت ریسک بسیار مطلوب، از شرکت های آریافرین جام، آریا مسیر، پیشاهنگ ترابر، سندباد بحری، ماکاترابر بلوچستان، هودج ترابر با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد. همچنین در گروه دوم، 22 شرکت شایسته دریافت لوح تقدیر شدند.

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.