شهیدابراهیم رئیسی در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرد

مسعودپل مه دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران طی پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانشان را به ملت شریف ایران ، تسلیت گفت.شهیدابراهیم رئیسی

متن این پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحيمِ
با نهایت تأسف و تألم خبر شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، و همراهان گرامی ایشان در حادثه سقوط بالگرد را دریافت نمودیم. این ضایعه بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های مکرم ایشان، ملت شریف ایران و همه مسئولین دلسوز کشور تسلیت عرض می‌نماییم.
شهید جمهور، جناب آقای سید ابراهیم رئیسی، همواره در راه خدمت به مردم و تلاش برای اعتلای ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرد. ایشان با ایثار و فداکاری، نمونه‌ای بارز از تعهد و مسئولیت‌پذیری را به نمایش گذاشت و در همین مسیر به لقاء الله پیوست. خدمت بی‌منت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان، همواره از اهداف والای این شهید بزرگوار بود.
شهامت و از خودگذشتگی این عزیزان که همواره در راه اعتلای ایران اسلامی و خدمت به مردم گام برمی‌داشتند، الگوی والایی برای همه ما خواهد بود. از درگاه ایزد منان برای این شهیدان علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر جزیل و اجر عظیم مسئلت داریم.
روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.