پیام تبریک دبیرکل انجمن کشتیرانی به دبیر جدید انجمن حمل و نقل ایران

به گزارش سی نیوز ؛ دکتر مسعود پل مه دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران طی پیامی ، انتخاب آقای بهنام فرامرزیان به عنوان دبیر جدید انجمن حمل و نقل بین المللی ایران را به ایشان و هیئت مدیره آن انجمن تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

برادر گرامی جناب آقای بهنام فرامرزیان
سلام علیکم
انتخاب جنابعالی به سمت « دبیر انجمن حمل و نقل بین المللی ایران» را که بیانگر تعهد و تجارب ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری است، صمیمانه تبریک عرض می نمايم .
با توجه به اهمیت جایگاه بی‌بدیل انجمن حمل و نقل بین المللی ایران در اقتصاد کشور، اطمینان دارم که تحت رهبری حکیمانه شما، این انجمن به توسعه لجستيك کشورمان کمک شایانی خواهد کرد.
بدین گونه، مقدم شما فرهیخته علمی را گرامی داشته و حرکت به سمت افق‌های روشن توام با سعادت و تداوم توفیقات هیئت مديره و اعضاء آن انجمن را، از پیشگاه ایزد منان در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه مسالت دارم.
امیدوارم در پرتو توجهات الهی و با درایت و تلاش موثر در این انجمن، منشأ آثار خیر و برکت برای فعالان صنعت حمل و نقل و مردم شریف ایران باشید.

به گزارش سی نیوز ؛ دکتر مسعود پل مه دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران طی پیامی ، انتخاب آقای بهنام فرامرزیان به عنوان دبیر جدید انجمن حمل و نقل بین المللی ایران را به ایشان و هیئت مدیره آن انجمن تبریک گفت.به گزارش سی نیوز ؛ دکتر مسعود پل مه دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران طی پیامی ، انتخاب آقای بهنام فرامرزیان به عنوان دبیر جدید انجمن حمل و نقل بین المللی ایران را به ایشان و هیئت مدیره آن انجمن تبریک گفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.