امیر دریادار ایرانی: نیروی دریایی ارتش به دنبال حضور موثر در عرصه بین‌المللی است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به فرموده فرمانده معظم کل قوا، نیروی دریایی ارتش ایران، بین‌المللی است و از این رو، همواره تلاش خواهد شد که در عرصه بین‌المللی، حضور موثر و موفقی داشته باشیم و پرچم نظام مقدس و مردم عزیزمان را در جهان، برافراشته نگاه داریم.

به گزارش سی نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، در سخنانی در بدو ورود به سن پترزبورگ روسیه افزود: یکی از مأموریت‌هایی که در دستور کار نیروی دریایی کشورهای مختلف است و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با قوت دنبال می‌کند، دیپلماسی دریایی است.
وی با اشاره به دیپلماسی دریایی ایران در حوزه نظامی گفت: برگزاری رزمایش مشترک سالانه با حضور نیروی دریایی کشورهای روسیه و چین در چابهار، سواحل مکران و اقیانوس هند، در این راستا است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که بنا به دعوت رسمی فرمانده نیروی دریایی روسیه، به سن پترزبورگ سفر کرده است و حضور شناورهای ایرانی در آیین رژه روز نیروی دریایی ارتش روسیه در همین راستا است.

امیر دریادار ایرانی همچنین گفت که در این سفر با فرمانده نیروی دریایی روسیه و برخی فرماندهان و مقام‌های ارشد نظامی حاضر در سن پترزبورگ دیدارهای دوجانبه‌ای خواهد داشت.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع:https://www.aja.ir/portal/home/?NEWS/73099/1702301/2173481

لینک کوتاه: https://seanews.ir/50183

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.