صدور سند تک برگ تمامی اراضی و املاک بنادر استان بوشهر آغاز شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با هدف اطمینان بخشی به سرمایه‌گذاران بنادر این استان، سند تک برگ برای تمامی املاک و اراضی بنادر استان بوشهر صادر می شود.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایرنا، محمد شکیبی نسب روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در رویکرد حمایتی از سرمایه گذاران بخش خصوصی ساز و کارهای متنوعی تدارک دیده شده است که در این راستا تامین زمین مورد اطمینان و فاقد معارض به عنوان مهم ترین نیاز برای فعالیت سرمایه گذاران در اولویت های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار گرفته است.

وی افزود: با هدف شتاب بخشی به روند سرمایه گذاری‌ها در مجتمع بندری نگین مقرر شده سند تک برگ بخش باقیمانده اراضی این مجتمع تا پایان آبان ماه سال جاری به سرانجام برسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین در ارتباط با اراضی بندر دیر نیز رایزنی لازم صورت گرفته تا سند مالکیت این بندر در کمترین زمان ممکن صادر شود.

شکیبی‌نسب ادامه داد: با پیگیری های انجام شده کلیه اراضی و املاک فاقد سند بنادر استان بوشهر نیز با تلاش و همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان نقشه برداری می‌شوند.

وی گفت: تحقق تمامی این اقدامات نویدبخش اطمینان و آرامش خاطر بیش از پیش برای سرمایه گذارانی است که استقبال بسیار خوبی برای ورود به پروژه های زیرساختی بنادر استان بوشهر داشتند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: با فعالیت سرمایه گذاران بدون تردید روند رونق بخشی به بنادر استان نیز شتاب بیشتری به خود می گیرد که حاصل این رونق افزایش فرصت های شغلی و بهبود وضعیت معیشت ساحل نشینان استان بوشهر است.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.irna.ir/news/85174561

لینک کوتاه: https://seanews.ir/49807

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.